در حال حاضر ایجاد دفتر سرکنسولگری جمهوری آذربایجان در مشهد در اولویت کاری ما قرار دارد و گیلان و مازندران برای توسعه فعالیت نیز مهم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران سفیر جمهوری آذربایجان در مازندران گفت: باید زمینه‌ای ایجاد شود تا حضور بازرگانان دو کشور ایران و آذربایجان به راحتی امکان‌پذیر شود.

جوانشیر آخوندوف با اشاره به طبیعت زیبای مازندران افزود : مردم آذربایجان معتقد هستند که مازندران بهشت است و هر فردی که قصد دارد بهشت را ببیند به مازندران سفر کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی کشورش تصریح کرد: برای توسعه روابط دو کشور اشتراکات زیادی بین آذربایجان و ایران وجود دارد.

سفیر جمهوری آذربایجان در ادامه با اعلام این‌که برای ایجاد رابطه میان دو کشور نیاز است، زیر‌ساختهای ارتباطی را به خوبی فراهم کنیم، گفت : باید توسعه راه‌های زمینی به‌ویژه راه‌آهن در دستور کار دو کشور قرار گیرد.

جوانشیر آخوندوف درباره ایجاد دفتر کنسولگری جمهوری آذربایجان در مازندران که توسط مسئول اتاق بازرگانی مازندران پیشنهاد شد، افزود : سرکنسولگری جمهوری آذربایجان در تبریز نیز در حال فعالیت است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ایجاد دفتر سرکنسولگری جمهوری آذربایجان در مشهد در اولویت کاری ما قرار دارد و استان‌های گیلان و مازندران برای توسعه فعالیت نیز مهم است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.