نادر انصاري دبير کميته واليبال ساحلي گفت: سياست اصلي کميته ساحلي فدراسيون واليبال روي جوانگرايي است.

نادر انصاري دبير کميته ساحلي فدراسيون واليبال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون برخي ساحلي بازان که سابقه طولاني در واليبال ساحلي دارند ولي با وجود سرمايه گذاريهاي زياد نتوانستند در مسابقات مختلف نتايج قابل قبولي را کسب کنند.

وي تصريح کرد: نيروهاي با تجربه تيم ملي واليبال ساحلي نتوانستند حتي در رقابتهاي قهرماني آسيايي عنوان خوبي را کسب کرد و به عنوان چهارم بسنده کردند.

دبير کميته واليبال ساحلي افزود: هم اکنون اين رشته که در ايران از جايگاه بسيار خوبي برخوردار است و در شهرهاي مختلف کشور داراي پتانسيل و استعدادهاي بالقوه‌اي است که در صورت برنامه ريزي مناسب براي آن‌ها و سرمايه گذاري هدفمند در اين بخش به طور قطع به نتيجه قابل قبولي دست پيدا خواهيم کرد.

انصاري تصريح کرد: ما در رشته واليبال ساحلي نياز به پشتوانه سازي دقيق و سرمايه گذاري روي رده‌هاي سني پايه داريم تا بتوانيم از اين طريق آينده اين رشته را در کشور تضمين کنيم.

وي گفت: برگزاري نخستين دوره کلاس مربيگري واليبال ساحلي از سوي فدراسيون جهاني در سطح بين‌المللي از سوي کميته ساحلي فدراسيون جهاني واليبال (FIVB) باعث شد تا اطلاعات و دانش مربيان فعال کشورمان به روز و مطابق دنياي حرفه‌اي اين رشته شود و ما با برگزاري اين دوره گام بلندي در راستاي توسعه واليبال ساحلي در سطح کشور و کلان برداشتيم.

دبير کميته ساحلي فدراسيون واليبال ضمن پيش‌بيني حضور موفق تيم ملي در مسابقات کشورهاي اسلامي اظهار داشت: ما براي اين که بتوانيم در اين رقابت‌ها که سال آينده در اندونزي برگزار مي‌شود نتيجه قابل قبولي را کسب کنيم برنامه ريزي ويژه‌اي را براي آماده سازي هر چه بهتر ساحلي بازان ملي پوش در نظر گرفته ايم که اميدوارم با همکاري مسئولان کميته ملي المپيک ، فدراسيون و وزارت ورزش و جوانان بتوانيم در راستاي اجراي اين برنامه‌ها موفق عمل کنيم./آق

برچسب ها: فدراسیون ، والیبال ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار