برترین‌های مسابقات قرآن کریم منطقه 3 دانشگا‌ه‌‌های آزاد کشور معرفی شدند.

مسئول اجرایی این دوره از مسابقات در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران از برگزاری هجدهمین دوره مسابقات شفاهی قران کریم منطقه سه دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور در دو روز خبر داد و گفت: روز دوم این دوره از مسابقات ویژه خواهران است.

حجت‌الاسلام رضانژاد به معرفی نفرات برتر شاخه‌های مختلف حفظ کل و 20 جزء، 10 جزء، 5 جزء و قرائت ترتیل و تحقیق ویژه دانشجویان، کارکنان و اساتید پرداخت و افزود: پیمان ابازی از دانشگاه ساری و مجتبی محسنی از قائمشهر نفرات اول و دوم حفظ کل دانشجویان شدند.

وی تصریح کرد: مرتضی خرمی از قائمشهر در حفظ جزء 30 اساتید و مهدی تاجور از ساری در حفظ 10 جزء دانشجویان و مصطفی خسروی از چالوس در حفظ 5 جزء دانشجویان به رتبه اول دست یافتند.

رضانژاد از کسب رتبه برتر اسماعیل ابراهیم‌نژاد از چالوس در حفظ 30 جزء و علی راستگو از رامسر در ترتیل و محمد حسین آخوندیان از ساری در تحقیق کارکنان خبر داد و بیان داشت: سیدسجاد اشرفی از ساری در بخش ترتیل دانشجویان و سیداحمد میریان از ساری در ترتیل اساتید و محمدمهدی شمس از چالوس در تحقیق اساتید و صادق سیاری از ساری در تحقیق دانشجویان به رتبه برتر دست یافتند./س

برچسب ها: برترین ، دانشگاه ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.