بازیکن با تجربه تیم بسکتبال شهرداری گرگان تاکید می کند که به بازی در تیمی مثل گرگان که هیچ خود خواهی ای در آن وجود ندارد افتخار می کند.

بابک نظافت در گفتگو با خبرنگار  ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد این که با تمام مشکلات به وجود آمده از جمله سهمیه شدنش باز هم به جمع چهار تیم پایانی رسید، تاکید کرد: خدا جای حق نشسته است همیشه یک توپ و زمین وجود دارد و می توان در هر شرایطی بازی کردن من هم سهی می کنم در هر تیمی مفید باشم.

وی در پاسخ به این که کسی تصور پیروزی دوباره گرگان در مرحله پلی آف و رسیدن به مرحله نیمه نهایی را نمی کرد، اشاره کرد: اتفاقاً بعد از بازی اولی که با زنجان انجام دادیم، بازیکنان آن ها بسیار خسته بودند و استرس زیادی به خاطر باخت اول داشتند ما هم سعی کردیم با استفاده از این شرایط بازی راحت، در این دیدار،هم برنده شویم.

** تنها تاسفم از کمبود امکانات است

بازیکن شهرداری گرگان ادامه می دهد: زنجان با هزینه ی زیاد، برای چهار رده ی بالا می جنگید و تیم بسیار خوبی بود، هر کدام از بازیکنان آن ها تعویق می شد بهتر از نفر قبل بود تیم ما هم شرایطی دارد که در آن خود خواهی نیست و تمام بازیکنان به صورت تیمی بازی می کنند شخصاً به بازی در چنین تیمی افتخار می کنم تنها تاسفم از کم بودن امکانات است اگر امکان گرفتن یک خارجی دیگر هم  وجود داشت شرایط بسیار خوبی برای تیم به وجود می آمد.

** هنوز هم درد و تورم پا وجود دارد

نظافت از به موقع رسیدن خود به ترکیب تیم گفت: من سعی کردم تا کمی بیش از توانم برای رسیدن به پلی آف تلاش کنم البته هنوز در پایم درد و تورم وجود دارم اما دوست داشتم در مرحله پلی آف به تیم کمک کرده و حداقل چهار یا پنج بازی خوب به جای زمان غیبتم برای تیم انجام دهم.

بازیکن گرگان در مورد بازی مرحله بعد توضیح داد: بسکتبال بازی پنج به پنج است ما سعی می کنیم با بازی خوب در آن جا هم نتیجه بگیریم برای ما حریف این مرحله هم فرقی ندارد.

نظافت بار دیگر در مورد شرایط خودش می گوید: هر کسی می تواند شرایط را تغییر دهد اما با فشارهای مختلف واقعیت تغییر نکرده و در جای خود می ماند به لطف خدا به هر تیمی که می روم دوستم دارند و باز هم کار خود را انجام می دهم بعد از بازی با زنجان چند پیشکسوت با من تماس گرفتند و به خاطر بازی خوب تیم تبریک گفتند خوشحالم که با هر شرایطی می  توانم بازی کرده و به تیم و بسکتبال شهری که در آن هستم کمک کنم.

وی اضافه کرد: ابتدای کارمان با گرگان کمی سخت بود اما با تمرینات منظم و تلاش بازیکنان نتیجه واقعاً خوبی گرفتیم از تماشاگران تیم که به هر شکلی تیم را همراهی کرده و سالن را پر کردند تشکر می کنم خوشحالم با بودجه بسیار کم به این مرحله رسیدیم./آق

برچسب ها: گرگان ، نظافت ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار