دبیر ستاد تسهیلات زائرین خراسان رضوی از آمادگی کامل دستگاه های اجرایی این استان برای خدمات دهی به زائران و مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، علی مومنی در جمع خبرنگاران گفت: ستاد دائمی تسهیلات زائرین از دی ماه سال جاری فعالیت خود را برای ارائه هر چه بهتر خدمات به زائرین آغاز نموده است.

وی با تاکید بر افزایش امنیت، رفاه و سهولت سفر زایرین افزود: با توجه به تنوع تاسیسات گردشگری موجود در استان به ویژه اماکن اقامتی مختلف، امکان ارائه خدمات به تمام زائرین در سطوح اقتصادی مختلف وجود دارد.

مومنی گفت: امسال برای نخستین بار روزهای نوروز نامگذاری شده و نخستین روز فروردین، روز ˈگردشگری ، نوروز و فرهنگ صلح در جهانˈ نام گرفته است.

او افزود: روز دوم فروردین، ˈگردشگری ، نوروز و خانوادهˈ، سوم فروردین، ˈگردشگری ، نوروز و مشاهیر ایران زمینˈ، چهارم فروردین، ˈگردشگری ، نوروز و انسجام ملیˈ و پنجم فروردین، روز ˈگردشگری ، نوروز و سلامت اجتماعیˈ نامگذاری شده است.

وی گفت: روزهای ششم تا دوازدهم فروردین به ترتیب روزهای ˈگردشگری، نوروز و میراث معنویˈ، ˈگردشگری ، قلمرو جغرافیایی و فرهنگی نوروزˈ، ˈگردشگری، نوروز و رسانهˈ، ˈگردشگری، نوروز و هنرهای سنتیˈ، ˈگردشگری، نوروز و هنرهای آیینیˈ، ˈگردشگری، نوروز و جشن بهارانˈ، ˈگردشگری، نوروز و دستاوردهای انقلاب اسلامیˈ، نامیده شده است.

مومنی افزود: روز سیزدهم فروردین نیز روز ˈگردشگری، نوروز و حفاظت از منابع طبیعیˈ نام گرفته است./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.