کارکنان شبکه رادیویی قرآن در یازدهمین دوره سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان و اعضای خانواده های کارکنان صدا و سیما در رشته های ابتهال و قرائت و حفظ مقام کسب کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن, برگزیدگان بخش‌های مختلف  یازدهمین دوره  مسابقات در پنج رشته مفاهیم، قرائت، حفظ، ترتیل و اذان معرفی شدند.
در این دوره از مسابقات که در سطح کشوری برگزار شد از رادیو قرآن  علی خشنود رتبه اول ابتهال خوانی، علی خوشنود،محمود باباخان  رتبه نخست حفظ قرآن کریم  و حبیب صداقت رتبه  اول  قرائت ترتیل قرآن را کسب کرد، همچنین  حبیب صداقت در بخش مفاهیم نیز توانست رتبه دوم را از آن خود کند.
گفتنی است، مرحله کشوری این دوره از رقابت‌ها با حضور کارکنان و اعضای خانواده آن‌ها آبان ماه برگزار شده بود و بخش داوری از آذرماه آغاز شد و برای دهه فجر اسامی اعلام شدند.
محمد حسین سبز علی , سعید رحمانی , جهانخش فرجی و  عباس امام جمعه داوری این دوره از رقابت‌ها را برعهده داشتند.
همچنین از بین برگزیدگان مرحله نهایی بخش های مختلف در مسابقات قرآنی تسنیم ،   که 18 و 19 بهمن ماه برگزار شد  علی خشنود  رتبه  دوم قرائت   و حبیب صداقت رتبه نخست قرائت را کسب کردند.
غلامرضا  شاه میوه دربخش  لحن , محمود لطفی نیا در بخش صوت ,محمدرضا ستوده نیا در بخش تجوید و محمد خواجوی وقف و ابتدا داوری مسابقات تسنیم را عهده دار بودند./ي2

برچسب ها: رادیو ، قرآن ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار