کاپیتان تیم ملوان بندرانزلی گفت: باید بازی با فولاد و اتفاقات بد هفته قبل را فراموش کنیم و به فکر بازی هفته آینده باشیم تا از این شرایط خارج شویم.

پژمان نوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در بازی با فولاد به خاطر یک اتفاق پیروزی را از دست دادیم و همه چیز تغییر کرد ولی با این بازی حاشیه رفتیم و اتفاقات زیادی رخ داد.

با این حال خدا را شکر همه چیز به حالت اول برگشته و تلاش می کنیم از این پس اوضاع بهتر شود.

وی ادامه داد: متأسفانه بدشانسی ها و مشکلات اخیر باعث شد احمدزاده استعفا دهد ولی کی دلش نمی خواست او از ملوان برود به همین دلیل به تمرینات برگشت تا برای بازی با سپاهان آماده شویم.

نوری با اشاره به حواشی موجود در تیم ملوان گفت: متأسفانه مشکلاتی بوجود آمد که تمرکز تیم ما را به هم ریخت و نتوانستیم آن طور که باید و شاید در میادین ظاهر شویم با این حال احساس می کنم کمی مشکلات برطرف شده است و با تمریناتی که طی هفته جاری سپری می کنیم حتما به نتایج مطلوب می رسیم.

همین حالا هم خیلی با آنچه بودیم فاصله نداریم و در هفته های آینده با کسب نتایج بهتر موقعیت خود را بهتر خواهیم کرد.

این بازیکن افزود: اگر می خواهیم نتایج دلخواه خود را کسب کنیم به آنچه آرزو داریم برسیم باید بازی های بهتری انجام دهیم و به راحتی امتیاز از دست ندهیم. بازی با فولاد درس عبرت ما شد ما از این به بعد نباید به این شکل امتیاز از دست دهیم و حداقل در بازی های داخلی امتیاز را نگه داریم./آق

برچسب ها: ملوان ، احمدزاده ، تمرینات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار