مربی تیم ملی دوچرخه سواری بانوان گفت: برای اعزام بانوان به مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان تاکنون یکی از دختران به حد نصاب آسیایی رسید.

فرشته نشتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بانوان دوچرخه سوار بعد از پشت سر گذاشتن دومین اردوی خود و از زمان گیری در حال  حاضر از بین 5 رکابزن داخل اردو یک دوچرخه سوار به تایم قهرمانی آسیا نزدیک تر بود.

وی درادامه خاطر نشان کرد:  زهرا خسرو شاهی رکابزن جوان تیم ملی کشورمان توانست قابلیت های از خود نشان دهد و بتواند تایم مد نظر ما را به ثبت برساند و این امر باعث شد در حال حاضر اولین  نفری باشد که حتما به مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان اعزام شود.
مربی تیم ملی دوچرخه سواری بانوان در خصوص وضعیت رکابزنان داخل اردو گفت:  دوچرخه سواران در وضعیت  خوبی به سر می برند ولی برای من بیشتر  سطح آمادگی  بدنی رکابزنان مهم تر باشد.
 
در پایان  فرشته  خشی  تصریح کرد:  برای اینکه بهترین عملکرد  در مسابقات قهرمانی آسیا بدست آوریم صد داریم تنها کسانی را بفرستیم که در اوج آمادگی هستند  و شانس مدال آوری را دارند به همین دلیل روز شنبه 15 اسفند ماه طبق نظر کادر فنی روی 4 نفر باقی مانده در اردو بررسی لازم را انجام می دهیم تا تصمیم درست را بگیریم./آق




برچسب ها: تاکنون ، یکی ، دختران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار