تیم تراکتورسازی بالاخره برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اسپانسر جذب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسئولان تیم تراکتورسازی که مدتی بود با چند شرکت تجاری در حال مذاکره بودند بالاخره با شرکت شکلات سازی به توافق رسیدند.

این شرکت شکلات سازی برای تبلیغات در شش بازی تیم تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا اسپانسر آنها شد و در ازای این کار 30 میلیارد ریال با تراکتورسازان قرارداد بست.

این شرکت فقط در این شش بازی اسپانسر این تیم تبریزی است و در صورت صعود تراکتورسازی و ادامه مسابقات باید قرارداد تازه ای را با آنها منعقد کند.

** مهمان تراکتور دوشنبه می آید

اعضا تیم الجزیره امارات برای رویارویی در مرحله اول رقابت های لیگ قهرمانان آسیا وارد تهران می شود.

کاروان این تیم دوشنبه 7 اسفند با هواپیمای اختصاصی امارات را ترک کرده و خود را به تهران می رساند.

اماراتی ها با 25 بازیکن بعد از بازی در لیگ راهی ایران می شود و با همان هواپیمای اختصاصی بعد از بازی با تراکتورسازی به امارات بر می گردند.

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه 8 اسفند با انجام هشت بازی آغاز می شود که در یکی از بازی ها تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز میزبان الجزیره امارات است.

** یادگار امام آماده میزبانی

مشکلات ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برای میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا برطرف شد تنها مشکل این استادیوم نصب دکل مخابراتی برای آنتن دهی بهتر موبایل است که باید توسط شرکت مخابرات صورت گیرد.

گفتنی است، برخی مشکلات میزبانی که به تازگی برطرف شده است در بازی این هفته تیم تراکتورسازی و فجر سپاسی در این استادیوم، صورت آزمایشی انجام می شود تا مشکلی در ادامه کار صورت نگیرد.

نصب صندلی ها پایان یافته و نورافکن ها نیز تقویت شدند اخیرا نیز اینترنت توسط باشگاه تراکتورسازی راه اندازی شده و به نظر می رسد این استادیوم آماده میزبانی از تیم الجزیره امارات است./آق

برچسب ها: اسپانسر ، تبریز ، شرکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار