امام جمعه كوثر گفت: فرهنگ اصیل اسلام جایگاه انسان را به كمال می‌رساند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام لطف الله عبداللهی در همایش مسوولان كوثر انقلاب اسلامی را استمرار انقلاب پیامبر دانست و افزود: ولایت ‌فقیه نایب امام زمان (عج) است و جاری كردن دستورات اسلام در جهان مهم‌ترین رسالت انقلاب اسلامی و رمز ماندگاری آن است.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران احیاگر ارزش‌های دین اسلام در جهان است و‌ بیداری اسلامی و حركت‌های انقلابی شكل گرفته در جهان اسلام الهام گرفته از انقلاب مردمی ایران است.

امام جمعه کوثر اظهار كرد: تهدیدات و تحریم‌های اخیر دشمنان با هدف كند كردن حركت‌های رو به رشد ایران در عرصه‌های مختلف است و این تهدیدات در ملت آزاده ایران كه متكی به نیروی ایمان هستند اثری نداشته و مسیر پیشرفت با سرعت بیشتری طی خواهد شد.

حجت الاسلام عبداللهی با تاكید بر نقش فرهنگ در زندگی افزود: فرهنگ اصیل اسلام جایگاه انسان را به كمال می‌رساند و در اوج قرار می‌دهد و از آن محافظت می‌كند و بر ما واجب است كه از برخی رسوم غلط فرهنگی در جامعه و اشاعه آن جلوگیری كنیم.

وی همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد فرهنگ غنی اسلامی و دینی گفت: مشكلات اساسی جامعه با اصلاح فرهنگ رفع خواهد شد چرا كه ایرانیان دارای فرهنگ غنی و عمیقی هستند و هیچ ملتی از این لحاظ به پای كشورمان نخواهد رسید.

امام جمعه كوثر از مسوولان ، مدیران و متولیان امور فرهنگی خواست از سلیقه‌ای عمل كردن و موازی كاری پرهیز كنند و منسجم‌تر برنامه‌های فرهنگی را پیش بگیرند/س 

برچسب ها: اردبیل ، فرهنگ ، اصیل ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.