قرار گرفتن در مرز خودکفایی در تولید دارویی کشور سربلندی بزرگی برای ایران است و عدم وابستگی به دشمن، دشمن را ذلیل کرده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکززنجان معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان این‌که مردم می‌خواهند اطلاعاتی از میزان پیشرفت‌ها داشته باشند، گفت: دستگاهها باید پیشرفت‌ها را مکتوب کنند و این مهم را اطلاع‌رسانی کنند. باید

احمدی با اشاره به اینکه در علوم‌پزشکی و حوزه سلامت 100 گام اساسی برداشته شده است افزود: طبق بررسی‌ها و گزارش‌ها در حوزه‌ی نظارت عملکرد علوم پزشکی بسیار مطلوب و رضایت‌بخش بوده است.

وی با بیاناینکه در طول شبانه‌روز مورد تاخت و تاز رسانههای بیگانه هستیم، تصریح کرد: هرچه تعامل اطلاعات بیشتر شود، مسائل حاشیه‌ای نیز مطرح نخواهد شد باید در کنار بحث‌ها دستاوردها نیز بیان و اطلاع‌رسانی شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر این‌که رشد توسعه و پیشرفت در همه‌ی عرصه‌ها و زمینه‌ها قابل مشاهده است،ادامه داد: کسب مقام برتر در جشنواره‌ها افتخاری برای علوم پزشکی استان است ونباید به نداشته‌ها فکر کنیم باید همیشه و در همه حال به داشته‌های خود افتخار کنیم.

احمدی وجود 41 فوق تخصص در حوزه سلامت استان را مایه‌ی برکت و افتخار دانست وگفت: قرار گرفتن در مرز خودکفایی در تولید دارویی کشور سربلندی بزرگی برای ایران است و عدم وابستگی به دشمن، دشمن را ذلیل کرده است.

وی خاطر نشان کرد:امروز در شرایط سخت و انبوه مشکلات لذت استقلال را لمس می‌کنیم که یکی از شیطنت‌های دشمن به توانایی‌های ما مربوط می‌شود که هر روز در حال نقشه‌کشی و توطئه است./س

برچسب ها: خود ، کفایی ، تولید ، دارو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.