مدیرکل میراث فرهنگی خراسان‎رضوی گفت : همکاری همه دستگاه‎ها را برای مقابله با بحران احتمالی در نوروز ضروری عنوان کرد .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،علی مومنی  در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیکی ایام تعطیلات نوروز اظهار کرد: امسال برای نخستین بار روزهای نوروز نامگذاری شده و نخستین روز فروردین "گردشگری، نوروز و فرهنگ صلح در جهان" نام گرفته است.

وی افزود : روز دوم فروردین "گردشگری، نوروز و خانواده"، سوم فروردین "گردشگری، نوروز و مشاهیر ایران زمین"، چهارم فروردین "گردشگری، نوروز و انسجام ملی" و  پنجم فروردین "گردشگری، نوروز و سلامت اجتماعی" نامگذاری شده است.

مومنی ادامه داد: روز ششم فروردین "گردشگری، نوروز و میراث معنوی"، روز هفتم فروردین "گردشگری، قلمرو جغرافیایی و فرهنگی نوروز"، روز هشتم فروردین "گردشگری، نوروز و رسانه"، نهم فروردین "گردشگری، نوروز و هنرهای سنتی"، دهم فروردین "گردشگری، نوروز و هنرهای آیینی"، یازدهم "گردشگری، نوروز و جشن بهاران"، دوازدهم فروردین "گردشگری، نوروز و دستاوردهای انقلاب اسلامی" و روز سیزدهم فروردین "گردشگری، نوروز و حفاظت از منابع طبیعی" نامگذاری شده است.

 

علی مومنی اظهار داشت: ستاد دائمی تسهیلات زائرین در قالب 11 معاونت از دی ماه سال جاری فعالیت خود را برای ارائه هر چه بهتر خدمات به زائرین آغاز کرده است، به طوری که تمهیدات خود را با تاکید بر ضرورت خدمات رسانی به تمام اقشار جامه اعم از کم درآمد و پر درآمد برنامه‌ریزی کرده است/س

 

 

 

برچسب ها: همکاری ، نهادها ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.