روز گذشته،یک محصول جدید با نام One وارد دنیای تلفن های همراه هوشمند شد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران ،روز گذشته شرکت اچ تی سی محصول جدید خود با نام "یک" را رسما رو نمایی کرد.این محصول پیش از این قرار بود با نام M7 وارد بازار شود،اما شرکت سازنده نام آن را تغییر داد.سازندگان این محصول آن را به عنوان یکی از بهترین تلفن های همراه هوشمند معرفی می کنند.
صفحه ی نمایش HTC-One از نوع  LCD با تکنولوژی SoLux و با ابعاد 4.7 اینچ بوده و تراکم پیکسل آن در هر اینچ 468 می باشد.تکنولوژی مورد استفاده در صفحه ی نمایش این گوشی،باعث بالا رفتن هرچه بیشتر کیفیت تصاویر در آن و افزایش زاویه ی دید می شود.
شرکت سازنده در ساخت بدنه ی این محصول خود نیز خلاقیت به خرج داده و از فلز با رنگ نقره ای و مشکی در ساخت آن استفاده کرده است.بلندگوهای مورد استفاده در این دستگاه در طرفین آن قرار گرفته و می تواند با کیفیت فوق العاده موسیقی پخش کند.از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه استفاده از یک پردازشگر 4 هسته با سرعت 1.7 گیگاهرتز بوده و حافظه ی RAM آن نیز 2 گیگابایت می باشد.این محصول در دو مدل با حافظه های داخلی 32 و 64 گیگابایتی عرضه می شود و این حافظه از طریق درگاه MicroSD قابل ارتقا می باشد.
دوربین این دستگاه نیز چهار مگاپیکسل بوده و با سنسور  CMOS عرضه شده و در آن از تکنولوژی
ultrapixels برای تهیه تصاویر با کیفیت بالا استفاده شده و کیفیت فیلم برداری آن نیز فول HD میباشد.
همچنین باتری به کارفته در این تلفن همراه هوشمند 2300 میلی میلی آمپری بوده و قیمت آن بسته به حجم حافظه داخلی 200 و 230 دلار می باشد./ز2
برچسب ها: هوشمند ، تلفن ، دوربین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.