نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی بر اصلاح الگوی مصرف و جداشدن از وابستگی نفت در راستای اقتصاد مقاومتی تاکیدکرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، حسن نژاد با اشاره به تحریم های دشمنان در سه دهه گذشته گفت: اقتصاد تک محصولی ،اصلاح الگوی مصرف و جداشدن از وابستگی نفت و همچنین نقش کشاورزان و بهره برداران در لوله گذاری و صرفه جویی در آب کشاورزی ، تولید و صادرات میوه وتشکیل شرکت های یکپارچه سازی اراضی کشاورزی و فرآوری و بسته بندی بایستی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دنبال شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید دست از نفت و اقتصاد تک محصولی بکشیم اظهار کرد: دشمنان با تحریم تکنولوژی، نفت و بانک مرکزی می خواهند ما از لحاظ علمی عقب بمانیم، پول نداشته باشیم، نتوانیم محصول خارجی بخریم و در نتیجه تورم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آنها منتظرند تا در نتیجه این تورم همراه با رکود ، مردم به انقلاب پشت بکنند در حالی که هرگز به هدف خود نخواهند رسید یادآوری کرد: دردنیا بودجه های مالی را از مالیات تامین می کنند و ما هم در راستای کاهش وابستگی های نفتی باید به این امر توجه کنیم.

حسن نژاد با بیان اینکه اگر ما به جای نفت فرآورده های نفتی را تولید و صادر می کردیم الان وضعمان به مراتب بهتر بود ادامه داد: لزوم افزایش تولید محصولات کشاورزی، توریسم درمانی و سایر روش ها برای درآمد زایی برای کشور بایستی در راستای اقتصاد مقاومتی دنبال شود/س

برچسب ها: اصلاح ، الگوی ، مصرف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.