با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کانال سرپوشیده سیاب در شهر صالحیه از توابع شهرستان بهارستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در شهر صالحیه پروژه های متعددی از جمله کانال سیاب به طول 1210 متر که 960 متر آن روبسته و 250 متر آن روباز است ساختمان شهرداری، ساختمان اداره گاز، پارک محله ای در ورودی شهر، روشنایی و پیاده روسازی بلوار شهید کشوری فاز اول طرح بازگشایی انتهای 30 متری ولیعصر به کمربند جنوبی، اصلاح هندسی بلوار امام رضا، اصلاح هندسی خیابان شهید جهان آرا، خرید دستگاه و ماشین آلات با هزینه ای بالغ بر 62 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

شهردار صالحیه ضمن قدردانی از حضور مسئولان در مراسم بهره برداری از پروژه های عمرانی صالحیه گفت: شهرداری تمام همت خود را به کار گرفته است تا بتواند خدماتی را به شهروندان ارائه دهد.

اسماعیل نعمت زاده سرپوشیده شدن کانال سیاب را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: سرپوشیده شدن این کانال منجر به حذف حیوانات موذی، بوی نامطبوع و آلودگی زیست محیطی شده است.

این مسئول امور شهری بیان کرد: با اجرای این پروژه ده هکتار زمین در حاشیه این کانال ایجاد شده که از این اراضی برای تامین فضای سبز، بازارچه های خود اشتغالی و کارهای عام المنفعه استفاده میشود.

محمدرضا محمودی معاون امور عمران استانداری تهران در این خصوص اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرداری صالحیه تازه تاسیس بوده و درآمد مالی مناسبی ندارد اما پروژه های چشمگیر و ارزنده ای در این شهر افتتاح شد که بیانگر تعامل اعضای شورای اسلامی شهر در شهرداری صالحیه است.

محمدرضا محمودی خاطر نشان کرد: امید است مشابه پروژه های فوق در سال آینده مورد توجه قرار گیرد که قطعا رضایت مندی شهر صالحیه را در پی خواهد داشت./ف

برچسب ها: سیاب ، کانال ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.