کارشناس تنیس روی میز گفت: فدراسیون به دلیل استعفا ها،‌ عزل و نصب ها و اخراج های افراد مختلف دارای رکورد است.

منصور علوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اضافه کرد: فدراسیون تنیس روی میز فعلی کشور را می توان به  یکی از پر التهاب ترین و پر تنش ترین فدراسیون های تاریخ کشور تلقی کرد و به دلیل استعفا و عزل چهار دبیر در طی سه سال صاحب یک رکورد تاریخی در سطح فدراسیون های جهان  است و استعفاها و عزل و نصب ها و اخراج های فراوانی در آن اتفاق افتاد.

وی ادامه داد:  جذب افراد غیر متخصص در این رشته آن هم در مسئولیت های حساس و تخصصی،  چیز غیر معمولی نیست.
 پیش بینی  می شود که با خروج مهرداد بابا  که با خروج مهرداد بابا دیوند  مدیر تیم های ملی، اولین نفری که به شدت تحت شعاع قرار خواهد گرفت، مربی تیم ملی جوانان است.

علوی خاطر نشان کرد: با 4  استعفای بابا دیوند و پذیرش استعفای  وی فدراسیون به شدت زیر سوال رفته زیرا به جز وی اکثر افراد درون فدراسیون سر جای واقعی  خود قرار دارند.

 وی افزود:  حرفهای بابادیوند در مصاحبه هایش  و در اعتراض به حکم ناعادلانه افشین نوروزی همان حرفه هایی بود  که ما از دو سال قبل بارها مطرح کرده ایم و بارها از بی عدالتی ها نام برده و نمونه های فراون آن را در طی دو سال  مثال آورده ایم.
 
علوی مدعی شد:  در قسمت مربیان تیم ملی  و در بخش بانوان افرادی به کار گرفته شده اند و هنوز هم فعالیت دارند که نه مسابقه بازیکنی  و قهرمانی داشته و از همه مهم تر کمترین سابقه ای هم در امر مربیگری  و بازیکن سازی نداشته و ندارند،  اما درعوض مربیان صاحب نام و بازیکن ساز ما که تمام جوانی و عمر خود را در این رشته صرف کرده اند یا از فدراسیون رانده شده یا نه عناوین و بهانه های واهی خارج از گود به سر می برند.
 
وی این نکته را نیز یاد آور شد:  که محمد زارع پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز حدود دو سال پیش در مصاحبه های مختلف در سایت فدراسیون و رسانه های رسمی و دولتی منتشر  و انعکاس یافت،  اعلام کرد تا 5 سال آینده  از طریق کمیته استعداد یابی هزار استعداد در این رشته کشف می شود اکنون دو سال گذشته است و پس باید 400  استعداد کشف می شد آیا این اتفاق  افتاد یا اینکه  روز به روز از تعداد ملی پوشان و مدیران و صاحب نظران کاسته می شود و مدیران و صاحب نظران کاسته می شود؟ چه اتفاقی باید رخ دهد که مسئولان وزارت ورزش وارد عمل شده و تصمیم نهایی را بگیرند/آق
برچسب ها: کارشناس ، تنیس ، مختلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار