هزاران گل بهاری تقدیم شهروندان منطقه 16

معاون فضای سبز منطقه 16 از کاشت 75 جعبه قرنقل و مسیمون در لچکی دشت آزادگان شمالی کاشت بیش از 50 اصله درخت توت در بوستان های 17 شهریور و یاس خبر داد.

هومن نصیری، معاون فضای سبز و خدمات شهری منطقه 16 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:  در راستای طرح استقبال از بهار 92 ،اداره فضای سبز سعی در زیبا سازی فضاهای سبز با کاشت 75 جعبه قرنقل و گل میمون در لچکی دشت آزادگان  شمالی، همچنین رنگ آمیزی نیمکت و سطلل زباله در بوستان جوادیه کرده است.
 وی ادامه داد:  کاشت نهال های مناسب در قطعات فضای سبز بوستان های سطح ناحیه 4 نیز با توجه به مساعد بودن شرایط آب و هوایی با کاشت نهال های مناسب در بوستان های 17 شهریور و یاس  با بیش از 50 اصله درخت توت و افرا، سرانه فضای سبز منطقه 16 را به طور چشمگیری افزایش  خواهد داد.
وی افزود: عملیات هرس نیز به علت شرایط نا مساعد برای این کار متوقف و ممنوع شده است و باز سازی  و ساماندهی قطعات گلکاری و کند و کوب و آماده سازی  قطعات کاشت نشاء فصلی در فضایی به وسعت 1500 متر مربع آغاز شده است.
 نصیری با اشاره به نزدیک شدن به شروع سال نو خاطر نشان کرد:  پاکسازی  و شستشو گاردیل و جداول ترافیکی در خیابان رجایی  در راستای رفع آلودگی بصری و افزایش  زیبایی و نظافت انجام شده است تا منطقه 16 به صورت ویژه برای سال نو آماده شود./ف
برچسب ها: معاون ، فضای ، سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار