نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، پیروی از فرمایشان مقام معظم رهبری را محور تقویت وحدت و همدلی ملی دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

امیرعباس سلطانی گفت: رهنمودهای راه گشای تاریخی و ماندگار مقام معظم رهبری در جمع مردم استان آذربایجان غربی، نقشه راه نظام جمهوری اسلامی ایران را در حوزه سیاست خارجی و داخلی تبیین كرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب با بیانات صریح و شفاف خود، بار دیگر مردم و مسئولان را به حفظ وحدت و یكپارچگی فراخوانده و آنها را از تخریب شخصیت یكدیگر منع فرمودند.

سلطانی تصریح كرد: رهبر انقلاب در شرایطی به مسئولان نظام هشدار دادند كه ایران اسلامی از همه طرف مورد هجمه و دشمنی استكبار جهانی قرار گرفته و برای برون رفت از این وضعیت، نیازمند اتحاد ملی و انسجام اسلامی است.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بروز اختلاف میان شخصیت های طراز اول، دامن زدن به این اختلافات، موجب خوشحالی دشمنان شده و زمینه نفوذ دشمنان در میان ملت را فراهم می كند.

سلطانی افزود: ملت ایران در همه صحنه های بعد از پیروزی انقلاب، وحدت و پای بندی خود به آرمان های انقلاب اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری را به اثبات رسانده اند.

وی، با بیان برخی مشكلات اقتصادی و گرانی ها كه بر معیشت مردم فشار وارد كرده، تاكید كرد: ملت ایران بار دیگر ثابت كردند كه حتی پیش قدم تر از مسئولان، با یكدیگر متحد و تابع امر ولایت فقیه هستند./س

برچسب ها: پیروی ، رهبری ، وحدت ملی ، همدلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.