مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی ناحیه مرکزی بیرجند گفت: شهرستان بیرجند در مصرف بنزین زیر نرم کشوری عملکرد دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بيرجند

محمدرضا عابدانی   در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بیرجند اظهار داشت: در 11 ماه امسال میزان مصرف بنزین در شهرستان بیرجند 68 میلیون لیتر بوده است.

وی با بیان اینکه در بهمن ماه سال جاری با هفت درصد افزایش مصرف بنزین مواجه بودیم، ادامه داد: شهرستان بیرجند در مصرف بنزین زیر نرم کشوری است.

مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی ناحیه مرکزی بیرجند از توزیع 12 میلیون لیتر توزیع نفت در این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد و تصریح کرد: این میزان در مقایسه با سال گذشته با کاهش 30 درصدی روبرو بوده است.

عابدانی با اشاره به توزیع 58 میلیون لیتر فرآورده نفت‌و‌گاز در بیرجند در سال جاری افزود: این میزان در مقایسه با سال گذشته 26 درصد کاهش مصرف داشته است.

وی در ارتباط با فرآورده نفت کوره توزیع شده در سال جاری گفت: امسال 18 میلیون لیتر نفت‌ کوره را در بیرجند مصرف داشتیم که با 39 درصد کاهش در مقایسه با سال گذشته مواجه بودیم.

مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی ناحیه مرکزی بیرجند متذکر شد: مجموع فرآورده‌های نفتی توزیع شده در این شهرستان طی سال جاری 20 درصد کاهش مصرف را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد که عملکرد مثبتی را داشته‌ایم./س

برچسب ها: بیرجند ، مصرف ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.