حمايت دانشگاهيان از" بيانات مقام معظم رهبري" در آذربايجان، برنامه‌هاي انتخاباتي تشکل‌هاي دانشجويي در اسفند ماه، نشست دو روزه اتحاديه "جامعه اسلامي" دانشگاه‌هاي سراسر کشور و تجمع اعتراض‌آميز دانشجويان مقابل سفارت "پاکستان" از مهمترين عناوين خبري دانشگاه در اين هفته بود.

 به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دانشگاه‌هاي كشور در هفته‌اي كه گذشت رويدادهايي را در خود جاي دادند كه مهمترين عناوين آن را در گزارش زير مي‌خوانيد:

قديري ابيانه: افول ابرقدرتي آمريكا نزديک است/ افزايش ارادت و حمايت مردم ايران از مقام ولايت
سفير سابق ايران در مكزيك و استراليا گفت:حضور گسترده مردم در راهپيمائي با شكوه 22 بهمن اين پيام را به گوش رسانه‌هاي دروغين غرب رساند كه تحريم‌ها و فشارهاي اقتصادي نه تنها ميان مردم و رهبر انقلاب فاصله نينداخته بلكه موجب افزايش حمايت و ارادت آنها به مقام ولايت شده است.

دهقان: مرتضوي براي هيچ منصبي در نظام اسلامي مناسب نيست/تخلف در فروش سوالات کنکور
عضو هیئت رئیسه مجلس با حضور در جمع دانشجویان شرکت کننده در اردوی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل (جهاد اکبر) که در مشهد مقدس در حال برگزاری است به سخنرانی پرداخت.

صادق محصولی: مافياي نفتي پيغام داد هواي ما را داشته باش، گفتم آمده‌ام هواها را بر هم بزنم
در دومین جلسه میزگرد سیاسی، یازدهمین اردوی آموزشی جهاد اکبر با موضوع "نگاه به آینده و انتخابات ریاست جمهوری پیش رو"، صادق محصولی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در جمع دانشجویان حضور یافت و به پرسش های آن‌ها پاسخ داد.

سیاسیون بايد بدانند رفتارهایشان مورد قضاوت مردم است/دندان طمع ارتباط با امریکا را کشیده‌ایم
در بيانيه چهار اتحاديه بزرگ دانشجويي با تاکيد بر اينکه سیاسیون باید بدانند که رفتارهای آنها مورد قضاوت مردم قرار خواهد گرفت، آمده است: ما دانشجویان مدتهاست که دندان طمع ارتباط با آمریکا را کشیده‌ایم و اعلام می‌داریم که در دهان کسانی خواهیم زد که بخواهند به بهانه مذاکره با آمریکا خط مقاومت را تضعیف کنند.

حجت‌الاسلام ثقفي: ايستادگي در برابر خصم بين‌الملل در گرو "وحدت ملي" است
يک پژوهشگر تاريخ اسلامي گفت: با توجه به بحران‌هاي موجود، نيروهاي سياسي بايد با يکپارچگي و وحدت ملي در برابر خصم بين‌الملل بايستند.

روستاآزاد: "بيانات رهبري"رسانه‌هاي بيگانه را از ادامه فعاليت عليه کشور نااميد کرد
رئيس دانشگاه صنعتي شريف گفت: بيانات رهبري در جمع مردم آذربايجان و ارسال نامه عذرخواهي و تشکر روساي قواي مقننه و قضاييه به رهبري، رسانه‌هاي بيگانه را از ادامه فعاليت عليه نظام نااميد ساخت.

بیانیه هیئت داوران جنبش عدالتخواه در جشنواره فیلم فجر بخش تجلی اراده ملی
هیئت داوران جنبش عدالتخواه دانشجویی در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر فیلم «تنهای تنهای تنها» (رنجور) به عنوان فیلم برتر انتخاب کردند.

بیگی: تشریح برنامه‌های سازمان بسیج اساتید در اسفند ماه
مسئول روابط عمومی "سازمان بسیج اساتید" کشور از برنامه‌های این سازمان در اسفند ماه سال جاری خبر داد.

نامه اعتراض‌آميز پنج اتحاديه بزرگ دانشجويي به رئيس جمهور پاکستان
در نامه پنج اتحاديه بزرگ دانشجوي به رئيس‌جمهور پاکستان آمده است: دانشجويان مسلمان ریشه حوادث تلخ پاکستان را در برنامه‌ریزی بلند مدت مستکبرین می‌دانند، لذا عاملان این جنایات وحشتناک را هرچه سریع تر دستگیر نموده و به اشد مجازات برسانيد تا دیگر مزدوران عاقبت تلخ خود را نظاره‌گر باشند.

صالحي: اعزام دانشجويان بسيجي به اردوي راهيان نور
"مسئول بسيج دانشگاه اصفهان" از برپايي اردوي راهيان نور اين دانشگاه در روزهاي چهاردهم الي نوزدهم اسفند ماه در خوزستان خبر داد.

چمندی: بررسی "وظایف و تکالیف جنبش دانشجویی در انتخابات آتی" با حضور محمدیان
"دبیر جامعه اسلامی" از حضور "حجت‌الاسلام محمدیان" در نشست دو روزه دانشجویان این اتحادیه خبر داد.

سهرابی: تجمع طلاب و دانشجويان فردا مقابل سفارت پاکستان
دبير واحد بين‌الملل تشکل‌هاي جامعه اسلامي دانشجويان از تجمع خودجوش طلاب و دانشجويان فردا مقابل سفارت پاکستان خبرداد.

انتهاي پيام/



برچسب ها: دانشگاه ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار