کتاب « مولوي و اسرار خاموشي » اثر دكتر علي محمدي آسيابادي؛ عضو هيات علمي دانشكده‌ ادبيات دانشگاه شهركرد، در بخش تاريخ و نقد ادبيات سي امين دوره جايزه كتاب سال جمهوري اسلامي ايران شايسته تقدير شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

در آيين پاياني سي امين دوره جايزه كتاب سال جمهوري اسلامي ايران كه با حضور رئيس جمهور و وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد، دكتر علي محمدي آسيابادي؛ عضو هيأت علمي گروه زبان و ادبيات فارسي دانشكده‌ ادبيات و علوم انساني دانشگاه شهركرد، با تأليف كتاب « مولوي و اسرار خاموشي »، در بخش تاريخ و نقد ادبيات، به عنوان شايسته‌ تقدير شناخته و موفق به دريافت جايزه‌ كتاب برتر اين بخش شد.

گفتني است موضوع اصلي اين كتاب، نثرشناسي و زبان شناسي عرفاني است و ملاك انتخاب كتاب « مولوي و اسرار خاموشي » به عنوان كتاب برتر سال، تازگي و نوآوري اين اثر است.

ضمناً اين اثر، پيش از اين نيز موفق به دريافت جايزه ادبي جلال آل احمد، يكي از مهم ترين جوايز ادبي كشور شده بود كه با هدف ارتقاء زبان و ادبيات ديني و ملي و تجليل از زحمات پديد آوردندگان آثار فاخر اين حوزه به برگزيدگان اهداء مي شود.

شايان ذكر است كتاب « مولوي و اسرار خاموشي »، به تازگي به عنوان اثر برگزيده انجمن نقد ادبي انتخاب و در جلسه ‌24 بهمن 91 اين انجمن در دانشگاه تربيت مدرس نقد و بررسي شد.

علي محمدي آسيابادي، داراي دكتراي زبان و ادبيات فارسي و عضو هيأت علمي گروه زبان و ادبيات و علوم انساني دانشكده ادبيات دانشگاه شهركرد مي باشد و تاكنون تأليف ها، ترجمه ها و مقالات بسياري از وي منتشر شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.