مهمترين عناوين خبري امروز گروه سياسي را در گزارش زير بخوانيد.

مهمترين عناوين خبري گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به شرح زير است:

نشست شورای راهبردی زنان و خانواده مرکز پژوهش‌های مجلس آغاز شد

نشست شورای راهبردی زنان و خانواده مرکز پژوهش‌های مجلس با حضور کاظم جلالی آغاز شد.

بازخواني بيانات مقام معظم رهبري؛ باید به رقم‌ جمعيت 150 و 200 ميليون برسیم

در این سیاست تحدید نسل حتماً بایستى تجدیدنظر شود و کار درستى باید انجام بگیرد ... از این حالتى که امروز وجود دارد - یک بچه، دو بچه - باید کشور را خارج کنند؛ رقم 150 میلیون و 200 میلیون را اول امام گفتند و درست هم هست، ما باید به آن رقم‌ها برسیم.

بیانیه کمیسیون امنیت ملی مجلس؛ جمهوری اسلامی ایران موضوع تمامیت ارضی و حاکمیت خویش بر جزایر سه‌گانه را قابل مذاکره نمی‌داند


کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس طی بیانیه‌ای اعلام کرد که مندرجات بیانیه امارات درباره جزایر سه‌گانه دخالت در امور داخلی ایران است و جمهوری اسلامی ایران موضوع تمامیت ارضی و حاکمیت خویش بر جزایر فوق‌الذکر را قابل مذاکره نمی‌داند.

شخصي که کنار رئيس مجلس نشست + تصاوير

صبح امروز در مراسم ختم "شهيد حسن شاطري"، شخصي با نزديك شدن به رئيس مجلس شوراي اسلامي، بعد از اينكه وزير ارشاد صندلي خود را ترك كرد در كنار رئيس مجلس نشست تا بتواند با وي صحيت كند.

نقوي‌حسيني خبر داد ملاقات با بازداشت‌شدگان حادثه قم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: زمان دقیق ارائه این گزارش مشخص نیست باید نشست‌های دیگری برگزارشده و با افرادی که بازداشت شده‌اند صحبت كنيم، پس از طي اين مراحل گزارش نهایی تقدیم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مي‌شود.

با موافقت نمايندگان؛ سرپرستي کودکان غيرمسلمان توسط درخواست‌کننده سرپرستي مسلمان امکان‌پذير شد

با موافقت نمايندگان، دادگاه صالح مي‌تواند با رعايت مصلحت کودکان غيرمسلمان، سرپرستي آنها را به درخواست‌کنندگان مسلمان بسپارد.

در صحن علني؛ پيشنهاد تصدي وزارت ارتباطات اعلام وصول شد

پيشنهاد رئيس جمهور مبني بر معرفي محمدحسين نامي به عنوان وزير ارتباطات جهت اخذ راي به نمايندگان توسط هيئت‌رئيسه اعلام وصول شد.


وزارت اطلاعات اعلام كرد اسامي رسانه‌هاي وابسته به واحد عملیات روانی سازمان جاسوسی دولت انگلیس

برخی از رسانه‌هایی که تاکنون ارتباط یا وابستگی آنها به هسته موصوف محرز شده است عبارتند از: سایت‌های جرس، کلمه، ملی مذهبی، نوروز، ندای سبز آزادی، روز آنلاین، گذار، خودنویس و سحام‌نیوز، شبکه‌های رادیوی R.F.I (فرانسه)، دویچه وله(آلمان)، رادیو فردا (آمریکا)، شبکه‌های تلویزیونی B.B.C (انگلیس)، V.O.A(آمریکا)، من و تو (انگلیس).


با صدور اطلاعیه؛ دفتر رئیس‌جمهور به اظهارات دیروز سخنگوی قوه قضاییه واكنش نشان داد

مرکز روابط عمومی دفتر رئیس جمهور با انتشار اطلاعیه‌ای ایجاد تردید سخنگوی دستگاه قضا درباره ارسال فهرست اسامی بدهکاران بانکی به رئیس قوه قضائیه را تقویت کننده شائبه فقدان انگیزه پیگیری جدی این مسئله دانست.

از سوی رئیس جمهور و رئیس شورای عالی اداری؛ اصلاحات دستورالعمل اجرایی نحوه انتخاب و انتصاب مدیران حرفه‌ای ابلاغ شد

از سوی رئیس جمهور و رئیس شورای عالی اداری، اصلاحات دستورالعمل اجرایی شرایط عمومی شایستگی‌های عمومی و تخصصی و نحوه انتخاب و انتصاب مدیران حرفه‌ای ابلاغ شد.

رضايي در جمع خبرنگاران: به صورت مستقل در انتخابات شرکت مي‌کنم/کانديداتوري هاشمي بعيد است

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: اگر خودم بخواهم در انتخابات شرکت کنم اين کار را به صورت مستقل انجام خواهم داد.

"اصلاً بحث تبلیغات انتخاباتی چه چیزی هست؟!"

برگزاري همايش‌هاي انتخاباتي با مخارج ميلياردي صرفا براي "خدمت"

هزينه‌هايي كه برخي از نامزدين احتمالي يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري از ماه‌ها پيش كرده‌اند و البته هزينه‌كرد بخش عمده چنين پول‌هايي را براي ماه‌هاي آتي تدارك ديده‌اند، جاي تامل و بررسي دارد؛ در آخرين مورد از چنين تحركاتي با پشتوانه‌هاي هنگفت مالي آن هم از منابع نامعلوم، فعاليت‌هاي انتخاباتي جريان موسوم به "حلقه انحرافي" بسيار نامل‌برانگيز است.

بيانيه 6 تشکل‌ دانشگاه آزاد استان اردبيل: اقتدار خود را به مذاکرات ننگین با آمریکا نخواهیم فروخت

در بيانيه 6 تشکل‌دانشجويي دانشگاه آزاد استان اردبيل آمده است: ما دانشجویان امید خود را به مذاکره با شیاطین بزرگ آمریکا، صهیونیست و انگلیس خبیث نبسته‌ایم و در راه رسیدن به قله‌های علمی، سیاسی، فرهنگی از هیچ تلاشي فروگذار نيستيم.


دانشگاهيان از رئيس جمهور آينده چه مي‌خواهند/ مقاومت در قبال جاذبه‌هاي قدرت شاخصه‌‌ کانديداي اصلح

استاد دانشگاه تهران گفت: يكي از شاخصه‌هاي مهم رئيس‌جمهور اين است كه بتواند به راحتي در پايان دولت، قدرت را به نفر بعدي واگذار کند.

حضور "سردار جعفري" در مراسم گراميداشت "شهيد شاطري" + تصاوير

صبح امروز مراسم گرامي داشت "شهيد حسن شاطري" با حضور مقامات لشكري و كشوري برگزار شد.

سردار وحيدي در جمع خبرنگاران خبرداد: رونمايي از زيردريايي جديد و دستاوردهاي نوين راداري

وزير دفاع از رونمايي زيردريايي جديد و دستاوردهاي نوين راداري در ماه‌هاي آتي خبر داد و با اشاره به شهادت سردار شاطري گفت: تروريسم در عرصه‌هاي مختلف چه تروريسم پهپادي و چه غير آن از سوي آمريکا و مزدوران آن ديده مي‌شود.

اقاي سخنگو در كنسرت موسيقي + تصاوير

سخنگوي دستگاه ديپلماسي كشور با حضور در كنسرت سالار عقيلي، در كنار عوامل اجرا، عكس يادگاري گرفت.

اجتهادي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: حمايت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از طرح جديد "مديريت بازار ارز و خريد و نگهداري دلار"

مدير كل مبارزه با قاچاق كالا و ارز تعزيرات حكومتي در رابطه با طرح جديد مديريت بازار ارز و خريد و نگهداري دلار، گفت: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به طور جدي از تصويب اين طرح و تبديل آن به قانون حمايت مي‌کند.

انتهاي پيام/


برچسب ها: باشگاه ، عناوین ، خبری ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار