اعضاي باندي که با استفاده ا از يک دستگاه خودرو پژو SD اقدام به پخش شيشه در جنوب پايتخت مي کردند با اقدام اطلاعاتي ماموران کلانتري 119 مهرآباد جنوبي شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از  پايگاه خبري پليس،سرهنگ ابوالقاسم باقري شاد رييس کلانتري 119 مهرآباد جنوبي، از اجراي يک عمليات ويژه پليسي که منجر به دستگيري دو مواد فروش سابقه داري که با خودرو پزو 206 SD قدام به پخش مواد در خيابان هاي هاشمي و دامپزشکي مي کردند، خبر داد و افزود:از متهمان بيش از 240 گرم شيشه نيز کشف و ضبط شده است.
اين مقام مسئول در پليس پايتخت در تشريح جزييات اين خبر گفت:درپي کسب اخباري مبني بر اينکه اعضاي باندي در خيابان هاي هاشمي و دامپزشکي با ستفاده از يک دستگاه خودرو پژو 206 SD نوک مدادي اقدام به پخش مواد مي نمايند،پرونده اي در اين رابطه تشکيل و رسيدگي به موضوع به ماموران تجسس و اطلاعات کلانتري ارجاع و به سرعت در دستور کار آنان قرار گرفت. 
به محض ارجاع موضوع رسيدگي به پرونده آغاز و تحقيقات گسترده ماموران به منظور شناسايي و دستگيري متهمان اين پرونده کليد خورد.تحقيقات ماموران ادامه يافت و عمليات تعقيب و مراقبت نامحسوس در موقعيت انجام و مشخص گرديد اعضاي باند دو جوان به نام هاي"اميرمهدي" و "مجيد" هستند که به صورت تلفني با مشتريان خود قرار گذاشته و مواد را با خودرو حمل کرده و پس از حضور در محل آن را به دست مشتريان خود مي رسانند. 
به دنبال اين موضوع ماموران پس از اينکه موفق شدند شماره تماس متهمان را بدست آوردند با آنان قرار گذاشته و سفارش خرديد مقاديري شيشه را دادند.کارآگاهان معاونت تجسس بصورت نامحسوس و لباس مبدل حدود 2 ساعت در خيابان هاشمي منتظر مانده و آز آنجاييکه پلاک خود را شناسايي کرده بودند زمانيکه متهمان بر سر قرار حاضر شدند در حاليکه وانمود مي کردند مشتري هستند هردو متهم را در يک عمليات غافلگيرانه پليسي دستگير کردند.
سرهنگ باقري شاد يادآور شد:در بازرسي از متهمان 244 گرم شيشه کشف شد که پس از کشف مواد نامبردگان بلافاصله به کلانتري منتقل و تحت بازجويي هاي پليسي قرار گرفتند که در خلال بازجويي هاي پليسي مشخص شد هردو متهم که اميرمهدي.ب" و "مجيد.ب" نام داردند ضمن اينکه باهم برادرند از مواد فروشان سابقه دار جنوب پايتخت هستند. 
رييس کلانتري 119 مهرآباد جنوبي در پايان خاطرنشان کرد:متهمان به همراه مواد مکشوفه براي بررسي بيشتر و کشف ساير جرايمشان در اختيار ماموران پايگاه پنجم پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي تهران بزرگ قرار گرفتند./ف
برچسب ها: شیشه ، براد ، خلافکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.