رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس و رئیس پلیس راهور کشور در دیداری بر عزم جدی مجلس و دولت برای افزایش کیفیت تولید خودرو تأکید کردند.

به گزارش حوزه مجلس باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، سردار اسکندر مؤمنی رئیس پلیس راهور کشور، با حضور در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، با کاظم جلالی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار امنیت جاده‌ای، حوادث رانندگی، نقاط قوت و ضعف قوانین راهنمایی و رانندگی، امکانات مورد نیاز پلیس راهور برای ادامه خدمات بهتر و نواقص خودروهای داخلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اسکندر مؤمنی در این دیدار با ارائه آمارهای مربوط به حوادث جاده‌ای و برنامه‌های پلیس راهور برای ارتقای امنیت خودروهای تولید داخل و جلوگیری از ورود خودروهای بی‌کیفیت خارجی به کشورف خواستار پشتیبانی مجلس شورای اسلامی در این امر شد.

کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای سالامی نیز در این دیدار با تشریح برنامه‌های کارشناسی و پژوهشی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در زمینه ارتقای امنیت جاده‌ای و کیفیت خودروهای تولید داخل، خواستار همکاری بیشتر کارشناسان دو طرف برای بهبود مسائل مطروحه شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین ضمن تمجید از برنامه‌های پلیس برای اجباری کردن ترمز ضد قفل و کیسه ایمنی برای تولید خودرو و جلوگیری از پلاک شدن خودروهای بی‌کیفیت، خواستار برنامه‌ریزی جدی‌تر و عزم مجلس و پلیس برای افزایش استانداردها در این زمینه شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، دولت ، کیفیت ، خودرو ، پلیس ، راهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار