سه نفر که با تشکيل يک باند سرقت در ساعتهاي خلوت روز با شکستن درب واحدهاي آپارتماني لوازم باارزش و جواهرات آن را به سرقت مي بردند با تلاش ماموران انتظامي شهرستان کرج شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از  پايگاه خبري پليس ، سرهنگ «عبدالرضا خيرخواهان» فرمانده انتظامي شهرستان كرج در تشريح اين خبر اظهار داشت: در تاريخ 28 بهمن سال جاري در پي تماس يکي از شهروندان از شهرك هزار واحدي ولد آباد با مركز فوريتهاي پليسي 110 مبني بر سرقت لوازم و مقاديري زيورآلات از منزلش ، ماموران كلانتري 44 ولد آباد بلافاصله جهت پيگيري موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند .
وي در ادامه گفت : ماموران در بررسي صحنه سرقت دريافتند که سارق يا سارقان با تخريب درب ، وارد منزل شده و مقاديري طلا ، جواهرات و لوازم با ارزش را به سرقت برده اند .
سرهنگ خيرخواهان افزود : تحقيقات جهت دستگيري سارقان ادامه داشت تا اين كه در ساعت 11و 30 دقيقه شب گذشته ماموران در حال گشت زني در محدوده شهرك هزار واحدي ولد آباد بودند که به يك دستگاه خودرو پرايد نقره اي با سه نفر سرنشين جوان مشكوك شده و به آنها دستور ايست دادند . 
سرهنگ عبداالرضا خير خواهان فرمانده انتظامي شهرستان كرج اظهار داشت : سرنيشينان خودرو بدون توجه به دستور ايست ماموران به سرعت خود افزوده و متواري شدند . 
در پي متواري شدن خودرو ، ماموران نيز به تعقيب و گريز آنها پرداخته و سرانجام پس از طي مسافتي راننده خودرو به علت داشتن سرعت زياد قادر به كنترل خودرو نشده و خودرو واژگون مي شود . 
وي افزود : ماموران بلافاصله پس از نجات سرنشينان ، هر سه نفر آنها را صحيح و سالم از خودرو بيرون آورده و پس از دستگيري ، متهمان را به همراه مقاديري لوازم قيمتي منزل ، طلا و جواهرات که از داخل خودرو کشف شده بود به کلانتري منتقل کردند . 
فرمانده انتظامي شهرستان كرج گفت : متهمان دستگير شده در بازجويي هاي ماموران به جرم خود اعتراف کرده و اذعان داشتند که اموال مكشوفه را از منزلي در شهرك هزار واحدي سرقت كرده اند ، بنابراين مالباخته به كلانتري دعوت و اموالي را که از منزلش به سرقت رفته بود مورد شناسايي قرار داد . 
خيرخواهان اظهار داشت : سارقان در ادامه اعترافاتشان گفتند که با تشکيل باند سرقت در ساعات خلوت روز با اطمينان از عدم حضور ساكنان منزل ، درب خانه را تخريب کرده و لوازم با ارزش و كم حجم را مورد سرقت قرار مي دادند. 
سرهنگ خير خواهان با اشاره به اينکه اعضاي اين باند به چندين فقره سرقت آپارتمان در ولد آباد اعتراف کرده اند از شهرونداني که به اين نحو مورد سرقت قرار گرفته اند در خواست كرد : جهت پيگيري شکايات خود به كلانتري 44 ولد آباد مراجعه كنند ./ف
برچسب ها: دستگیر ، باند ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار