شهردار منطقه 10 با بیان اهداف و محورهای طرح استقبال از بهار ، اهم برنامه های اجتماعی و فرهنگی منطقه را در راستای اجرای این طرح تشریح کرد .فرامرز عظیمی

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از منطقه 10فرامرز عظیمی گفت : تمامی فعالیت های طرح استقبال از بهار براساس مطالبات مردم و به منظور فرهنگ سازی عمومی در سطح جامعه برنامه ریزی و پیش بینی شده است .
 
 وی با بیان اهداف طرح مذکورادامه داد : تاکید بر هویت ایرانی اسلامی، ترویج فرهنگ حفظ طبیعت و محیط زیست به عنوان امانت الهی و پاسداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همچنین گسترش الگوی مهربانی و همدلی در میان عموم شهروندان حول آئین های پسندیده ایرانی و اسلامی از اهداف این طرح است .
شهردار منطقه درباره محورهای طرح استقبال از بهار نیز خاطرنشان کرد : از جمله محورهای این طرح می توان به ایثار و شهادت، وحدت و وفاق ملی، آیین ایرانی ، هویت ملی ، نشاط اجتماعی ، هماهنگی و انسجام برنامه ای و همدلی و مهربانی اشاره کرد . 
وی با بیان این که برنامه های مختلفی در راستای اجرای این طرح درمحلات 10 گانه منطقه اجرا می شود یادآور شد : اجرای برنامه های بازپیرایی مساجد ، روز درختکاری ، برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی در حوزه سلامت ، برگزاری برنامه ها و مسابقات ورزشی ، استقبال از مسافرین نوروزی ، تهیه و توزیع هدفمند بروشورها و بسته های فرهنگی ، تهیه و نصب پلاکاردها و بنرهای فرهنگی با هدف ترویج شعائر اسلامی ،دیدار با خانواده معظم شهدا  ، برگزاری جشنواره های مختلف و ... از جمله برنامه های در دست اقدام است . 
عظیمی تصریح کرد : شناسایی و رسیدگی به اقشار محروم و کم درآمد جامعه یکی از مهمترین برنامه های منطقه در این طرح است که در همین راستا می توان به شارژ کارت اعتباری زنان سرپرست خانوار به تعداد 430 نفر در هفته اول اسفند ، اعطای کارت هدیه به زنان سرپرست خانوار و... اشاره کرد./ف
برچسب ها: برنامه ، فرهنگی ، اجتماعی ، بهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار