به منظور ارائه خدمات مضاعف به شهروندان در ماه های پایانی سال و آماده سازی شهر برای استقبال از فصل بهار، خدمات رسانی شهری در همه حوزه ها با سرعت بیشتری ارائه می شود

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  شهرداری منطقه یک مهندس بهروز رضایی قائم مقام شهردار منطقه یک در جلسه آنالیز خدمات شهری، طرح استقبال از بهار را اقدامی اساسی از سوی اداره های  خدمات شهری ، زیباسازی ، ساماندهی ، مسیلها، بازیافت و  نواحی ده گانه  عنوان کرد و گفت در زمان اجرای این طرح کلیه ادارات و نواحی موظف هستند نسبت به تقویت اکیپ های اجرایی، خود اقدام نمایند تا با سرعت ، دقت و صحت بیشتر معابر و فضاهای شهری منطقه پاکسازی شوند.
وی گفت: با بازدید های روزانه وضعیت ساخت و سازها و حصارکشی ها و سد معبر مصالح در معابر عمومی کنترل شود تا با گودبرداری های غیر اصولی و تخلیه نامناسب مصالح، حادثه ای رخ ندهد . 
قائم مقام شهردار منطقه یک به تشریح طرح و عملکرد هریک از ادارات خدمات رسان  منطقه پرداخت و افزود : در بخش خدمات شهری نظافت زیر پل ها ، کانال ها ، مسیل ها و انهار روباز و رو بسته ، رُفت و روب معابر ، سرویس های بهداشتی ،  فضای سبز، همچنین جمع آوری خاک و نخاله ، زباله ، ضایعات ، شاخ و برگها ، شستشوی مخازن زباله، المانهای شهری و ... اجرا می شود. 
مهندس رضایی گفت : رفع سد معبرهای ثابت، سیار و ساختمانی ، جمع آوری متکدیان و گدایان ، کنترل و جلوگیری از تفکیک غیرمجاز زباله ، مبارزه با حیوانات موذی و.... از اقدامات واحدهای سد معبر ، بازیافت و ساماندهی است . 
قائم مقام شهردارمنطقه یک خاطرنشان کرد: کارشناسان اداره فضای سبز منطقه نیز در این طرح به توسعه شبکه آبیاری ،  توزیع نهال رایگان بین شهروندان ، توسعه ، بازپیرایی و بهسازی فضاهای  سبز ، ساماندهی شبکه روشنایی بوستان ها و ... خواهند پرداخت. 
وی رنگ آمیزی و مرمت مبلمان شهری ، المانهای بوستان ها ، وسایل بازی و بدنسازی ، جمع آوری سایبان های فرسوده، زوائد نما ، نورپردازی معابر و زیر پل ها ، حذف زوائد و ... را از برنامه های اداره زیباسازی عنوان کرد. 
وی گفت : شهروندان می توانند در زمان اجرای طرح استقبال از بهار ، مشکلات شهری را به سامانه  137 اعلام کنند تا در مدت اجرای طرح در ناحیه محل سکونتشان، نسبت به بررسی و رفع آن اقدام شود.

برچسب ها: خدمات ، شهری ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار