مدیر عامل شرکت فروشگاه های شهروند ازارائه تخفیف ویژه برای کارمندان با در آمد کمتر از یک میلیون تومان برای خرید این قشر از جامعه از فروشگاههای شهروند خبر داد.

گودرزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: ما هر ساله سه مرحله فروش ویژه یا جشنواره در طول سال در فروشگاه های شهروند داریم که شاخص آنها نوروز است و  به این منظور برای آنکه بتوانیم کالاهای مورد نیاز شهروندان را در شب عید تامین کنیم هر سال با برگزاری این جشنواره تخفیفاتی را برای اقلام مورد نیاز شهروندان قرار می دهیم.

وی افزود: امسال نیز با توجه به مشکلات اقتصادی به وجود آمده و عدم ثبات قیمت مقرر شده که از 5 اسفند 91 تا 15 فرودین 92 بیش از 10 هزار بارکد اقلام را مشمول تخفیف کنیم که این اقلام شامل خوارو بار، سوپر، پوشاک و لوازم است که با کمک تامین کننده ها میانیگن حدود 17 تا 18 درصد تخفیف از سوی شرکت شهروند تخفیف بیشتری را بر ای کالاهای اساسی خواهیم داشت.

وي اضافه كرد:همچنین امکانات رفاهی در این مدت به وسیله همیار مشتری و راهنمای مشتری که در چیدمان و حمل کالا تا خودرو مشتریان به آنها کمک می کنند به شهروندان ارائه خواهد شد.

مدیر عامل فروشگاه های شهروند با اشاره به ارائه تخفیف ویژه به کارمندان با حقوق کمتر از یک میلیون تومان گفت: براساس تاکید معاون خدمات شهری شهرداری تهران مبنی بر ارائه تخفیف ویژه به کارمندان با حقوق کمتر از یک میلیون تومان مکاتباتی با سازمان و ارگان ها انجام شده تا در صورت تاکید آنها و اعلام اسامی کارمندان با حقوق مذکور علاوه بر تخفیف 5 تا 35 درصدی که توسط شهروندان ارائه می شود تخفیف 10 درصدی در قالب ارائه بن کارت به آنها در نظر گرفته شود./ف

برچسب ها: تخفیف ، کارمند ، شهروند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار