سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان گفت: طی تماسی که با ولاسکو سرمربی تیم ملی داشتم وی از ارسال دعوت نامه از سوی کشور آرژانتین ابراز رضایت کرد.

امیر خوش خبر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال با حضور ایران در مسابقات بین المللی والیبال که قرار است اواخر مرداد ماه در کشور آرژانتین برگزار شود موافق است.

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد: قرار است 2 تورنمنت بین المللی در فواصل زمانی کوتاه در کشور آرژانتین برگزار شود که طی نامه ارسالی از سوی فدراسیون والیبال این کشور از تیم ملی ایران برای حضور در این رویدادها دعوت شده است.

خوش خبر ضمن ابراز بی خبری از نام تیم های شرکت کننده در این تورنمنت ها اظهار داشت: ما هنوز حریفان و تیم های شرکت کننده در این مسابقات را نمی شناسیم ولی طبق نظر ولاسکو باید بگویم که تیم ملی آرژانتین تیم نیست که بخواهد در تورنمنت های ضعیف شرکت کند.

وی گفت: در دعوت نامه ارسالی از سوی فدراسیون والیبال اعلام شده است که تمامی هزینه های مربوط به حضور تیم ملی ایران در مسابقات بین المللی آرژانتین از سوی کشور میزبان پرداخت خواهد شد با توجه به این موضوع می توان گفت که سطح مسابقات بالاست چون کشور دعوت کننده برای رسیدن به اهداف فنی و حرفه ای خود راضی به سرمایه گذاری و تقبل هزینه های زیاد شده است.

گفتنی است: طبق هماهنگی های انجام شده قرار است، فولیو ولاسکو 10 اسفند ماه امسال از ایتالیا به تهران سفر کند و تمرینات آماده سازی تیم ملی با حضور بازیکنانی که تیم های باشگاهی آنها به پلی آف صعود نکرده است در تهران دنبال شود.
هدف والیبالی ها از حضور در مسابقات آرژانتین حضور مقتدرانه و سطح بالا در پیکارهای قهرمانی جام ملت ها است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار