رندی شکسپیر فعال انگلیسی در زمینه حقوق بشر ضمن تاکید بر اینکه واشنگتن، تلاآویو، و ریاض مراکز اصلی تروریسم جهانی هستند برگزاری همایش ضد تروریسم به میزبانی آل سعود را مضحکه و لطیفه توصیف کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الانصار نت، "رندی شکسپیر" از فعالان و پژوهشگران انگلیسی در زمینه حقوق بشر آل سعود را مسئول کشتارهای تروریستی سوریه، پاکستان، افغانستان، و بسیاری دیگر از نقاط عالم دانست، وی واشنگتن، تل اآویو، و ریاض را مراکز اصلی تروریسم و بزرگترین تروریست های دنیا توصیف کرد.

وی افزود: برگزاری همایش مبارزه با تروریسم آن هم در عربستان سعودی لطیفه و مضحکه ای بیش نیست، چگونه می توان باور کرد یک نظام تروریست میزبان کنفرانس ضد تروریسم باشد! فقط در روز گذشته بیش از صد تن از شیعیان پاکستان به دست فرقه ترویستی "جند الله " که آل سعود حامی و سرمایه گذار آن است به خاک و خون کشیده شدند. هر روز کشتارهای تروریستی علیه مسلمانان (خاصه شیعیان) پاکستان، افغانستان، سوریه و ... انجام می شود که همه می دانند تمام این گروه های تروریستی جیره خوار عربستان سعودی اند، پس چگونه باید باور کرد یک چنین نظام خونخواری میزبان همایش ضد تروریسم باشد!!

رندی شکسپیر تصریح کرد: خاورمیانه در حال پیشروی به سمت جنگ مذهبی و طایفه ای است و عربستان دنبال رو یک چنین سیاست تفرقه انگیزی است. نظام عربستان سعودی نظامی بربری مآب و وحشی مسلک است که به هیچ وجه با دموکراسی میانه ای نداشته و توان تحمل وجود دیگران را ندارد! هیچ نوع آزادی در خود عربستان وجود ندارد و حاکمان آن هر تحرک آزادی خواهانه ای را با عنوان تروریسم سرکوب می کنند. در یک کلام باید گفت تمام توطئه های خاورمیانه نشان خورده آل سعود است.

وی تاکید کرد که عربستان سعودی بحرین را به اشغال خود درآورده و علاوه بر آمریکا هم پیمان رژیم صهیونیستی نیز هست. عربستان کشوری است که آشکارا دموکراسی و دموکراسی خواهان را سرکوب می کند، و سرمایه گذار اصلی بسیاری از خشونت ها و خونریزی ها در سطح منطقه و جهان است، اینکه چنین سفاکانی میزبان کنفرانس ضد تروریسم باشد حقیقتا خنده آوراست.

شکسپیر در پایان ابراز داشت: اینکه میزبانی یک چنین کنفرانسی به آل سعود واگذار شده تنها برای جوسازی روانی است، تا به همه قبولانده شود که عربستان سعودی صاحب دولتی محترم و مدنی و با فرهنگ است، در حالی حقیقت به ما می گوید عربستان سعودی صاحب نظامی بی فرهنگ، طایفه ای، تروریست، و تروریسم پرور است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار