دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: امسال در مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان امید چندانی به قهرمانی نداریم.

اصغر خالقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات قهرمانی آسیا باید حتما در پیست‌های چوبی 250 متر برگزار شود و ما در کشورمان پیست چوبی استاندارد نداریم و همین امر باعث می‌شود که رکابزنان برای رسیدن به سطح مطلوب برای حضور در میادین آسیایی خیلی عقب از رقبای خود باشند.

دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: دوچرخه‌سواران کشورمان تا به حال نتوانستند در پیست چوبی استاندارد تمرینات خود را انجام دهند به همین دلیل خواستار آن هستیم تمام رکابزنان را حداقل چند روز زودتر به هندوستان اعزام شوند تا بتوانند با پیست چوبی آشنا شوند.

وی گفت: سال گذشته برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا کشورمان با کاروانی حدود 70 نفر اعزام کردیم که 7 مدال بدست آوردیم ولی امسال کاروان اعزامی متشکل از 30 نفر می‌باشد بدلیل مسایل حاکی که گریبانگیر تمام فدراسیون‌ها می‌باشد.

خالقی در خصوص وضعیت بانوان در اردو چگونه است گفت: بانوان دوچرخه‌سوار بعد از پشت سر گذاشتن اردوها، در آزمون زمان‌گیری به مدت 3 روز حضور می‌یابند و در صورتیکه زمان رکابزنان نزدیک به تایم قهرمانی آسیا در هندوستان اعزام خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: 5 بانوی اردونشین اگر نتوانند خود را به آن سطح مطلوب مدنظر ما برسند مسابقات آسیایی اعزام خواهند شد در غیر اینصورت قضیه منتفی می‌شود.اصغر خالقی در پایان تاکید کرد: بدلیل امکان نرسیدن بانوان به این مسابقات طی برنامه‌ریزیهایی از سوی فدراسیون، دیروز در شورای برون‌مرزی خواستار اسپانسر برای رکابزنان بانوان کشورمان شدیم که بتوانیم بانوان را در فروردین ماه سال آینده به تور دوچرخه‌سواری تایلند اعزام کنیم تا عدم حضور بلانوان در هند جبران شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار