در بيانيه 6 تشکل‌دانشجويي دانشگاه آزاد استان اردبيل آمده است: ما دانشجویان امید خود را به مذاکره با شیاطین بزرگ آمریکا، صهیونیست و انگلیس خبیث نبسته‌ایم و در راه رسیدن به قله‌های علمی، سیاسی، فرهنگی از هیچ تلاشي فروگذار نيستيم.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بيانيه تشکل‌های دانشجویی واحدهای دانشگاهی آزاداسلامی استان اردبیل در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان به شرح زير است:

ما دانشجویان واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی استان اردبیل حمایت خود را از بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری قویا اعلام می داریم و معتقدیم که:

1. ما دانشجویان امید خود را به مذاکره با شیاطین بزرگ آمریکا، صهیونیست و انگلیس خبیث نبسته‌ایم و همواره در راه رسیدن به قله‌های علمی، سیاسی، فرهنگی،و... از هیچ گونه تلاش و مجاهدتی فروگذار نخواهیم کرد. ما به امریکا و متحدانش اعلام می‌داریم ما تا آخر از درخت پربار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که نتیجه تفکرات الهی حضرت امام خمینی(ره) و خون شهدای گلگون کفن ماست، حمایت می‌کنیم و عزت و اقتدار خود را به مذاکرات ننگین با آمریکا نخواهیم فروخت.

2. ما تشکل‌های دانشجویی واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی استان اردبیل اتفاق صورت گرفته در یک شنبه سیاه را تاسف بار می‌دانیم و  معتقدیم هر گونه اختلاف در این زمینه موجب تضیع حقوق ملت و موجب شادی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی می‌شود. لذا با دعوت مسئولان به اتحاد و همدلی اعلام می‌داریم همچانکه مقام معظم رهبری فرموده‌اند توجه به مشکلات اصلی مردم باید در اولویت تمام برنامه‌های مسئولین نظام باشد.

3. در پایان ما اعضای تشکل‌های دانشجویی واحدهای استان اردبیل ولایت فقیه را موهبتی الهی می‌دانیم و معتقدیم تنها در سایه رهبری حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبریست که ما تا کنون توانسته‌ایم از پیچ‌های مهم تاریخی به سلامت بگذریم.

ما دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی معتقدیم تنها شاخص حقیقی در ادامه مسیر انقلاب و آرمان‌های مقام معظم رهبریست و همه مردم ایران و بخصوص مسئولان مکلف‌اند در راستای فرمایشات و منویات معظم‌له حرکت نمایند.

ما دانشجویان اجازه نخواهیم داد افراد یا جریان‌های سیاسی موجب تاثر و ناراحتی مولا و مقتدایمان گردند و همواره از ايشان حمایت مي‌کنيم.

ای غصه‌هایت قاتلم، هرشب دعایت می‌کنم / داغت نبینم جان من، جان را فدایت می‌کنم
باید بلرزد قلبشان، وقتی شنیدند این سران / گفتی که من فعلا فقط، دارم نصیحت می‌کنم

      
مجمع اسلامی دانشجویان پیرو امام ورهبری واحد اردبیل، انجمن اسلامی دانشجویان واحد اردبیل، انجمن اسلامی دانشجویی واحد اردبیل، موسسین مجمع اسلامی دانشجویان پیرو امام ورهبری واحد گرمی، کانون اسلامی دانشجویان برادران واحد خلخال، کانون اسلامی دانشجویان خواهران واحد خلخال

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار