تیم فوتبال صبای قم در نخستین هفته از بازی‌های دور برگشت مسابقات لیگ برتر امید فوتبال باشگاه‌های کشور برابر نساجی قائم‌شهر صف آرایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، هفته نخست از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور فردا چهارشنبه دوم اسفند با برگزاری چندین مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان به انجام خواهد رسید که طی آن امیدهای صبای قم در دیداری حساس در خارج از خانه مقابل میزبان خود تیم فوتبال امید نساجی قائم‌شهر قرار می‌گیرند.

در این دیدار حساس شاگردان سید محسن بابامیری در تیم فوتبال امید صبای قم، مقابل نساجی قائم‌شهر برای جبران شکست یک بر صفر بازی رفت به میدان می‌روند.

در این مسابقه که ششمین دیدار خارج از خانه تیم امید صبای قم در دومین تجربه حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، دو تیم در حالی برابر یکدیگر قرار می‌گیرند که نساجی قائم‌شهر در میانه جدول و صبا در بین چهار تیم انتهای جدول جای دارد.

صبایی‌ها در 11 بازی دور رفت در جدال با رقبای لیگ برتری موفق به کسب یک پیروزی، هفت تساوی و سه باخت شده و با کسب 10 امتیاز نیم فصل نخست لیگ برتر را به پایان رساند./ع

برچسب ها: قم ، مصاف ، امید صبا ، نساجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.