دبيرکل جمعيت دموکراتيک الوحدوي بحرين در منامه، ادعاي رژيم آل خليفه در مورد کشف شبکه هاي تروريستي در اين کشور را فريبکارانه و براي خارج شدن از زير فشارهاي داخلي و خارجي دانست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه لولوء ؛ عباس فاضل درباره اعلام کشف چند شبکه تروريستي در بحرين و وقوع چند انفجار مشکوک در اين کشور در چند روز گذشته گفت: ما عادت کرده ايم که هر بار رژيم بحرين در برابر تظاهرات مردمي در تنگنا قرار مي گيرد و با فشارهاي بين المللي روبرو مي شود، نمايش بازداشت شبکه هاي تروريستي و وقوع انفجارهاي جعلي را بازي مي کند. هيچ دليل و مدرکي براي اثبات اين ادعاهاي رژيم بحرين وجود ندارد. مخالفان بحريني پيش از اين از رژيم خواسته بودند به طرفهاي مستقل و بيطرف اجازه تحقيق درباره اين حوادث را بدهد، اما رژيم همواره چنين درخواستي را رد مي کند.

 ترديدهاي جدي در مورد واقعيت آنچه را که رژيم اعلام مي کند، وجود دارد. با توجه به اينکه گروههاي خشونت طلب و مسلح در بحرين فعاليت ندارند، اعلام کشف چند شبکه تروريستي در يکماه بسيار عجيب است. رژيم بحرين در عرصه داخلي به شدت در تنگنا قرار دارد، به ويژه که در چند روز گذشته تظاهرات گسترده اي در کشور برگزار شد. بدون شک بين گسترش تظاهرات مردمي و ادعاهاي رژيم حاکم ارتباط وجود دارد. 

وي خاطر نشان کرد: گفتگوها و رايزني مخالفان بحريني با طرفهاي بين المللي مسئله اي علني و طبيعي است. ما با طرفهاي خارجي گفتگو مي کنيم تا واقعيت اوضاع بحرين را براي آنها تشريح کنيم. رژيم بحرين و گروههاي وابسته به آن هم با سفر به کشورهاي مختلف براي جلب حمايت آنها تلاش مي کنند. ما اعتراضي به اين تحرکات نداريم و آن را حق همه طرفها مي دانيم. اما رژيم بحرين از اقدام مشابه مخالفان برافروخته مي شود و جنگ تبليغاتي عليه آن به راه مي اندازد. ما تلاش مي کنيم مظلوميت ملت بحرين را براي جهان بيان کنيم. 


برچسب ها: آل خلیفه ، داخلی ، فشار ، تقلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار