سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با خوشحالی از برد تیمش گفت: پتروشیمی قبلا هم مقابل ما دچار مشکل شده و قطعا برای بازی با گرگان ترس خواهد داشت.

اسداله کبیر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در مورد برد بزرگ تیمش توضیح داد: بعد از تساوی در شروع نیمه دوم، دقیقه پایانی بازی دفاع بسیار خوبی انجام دادیم و چند حمله حریف گل نشد، در مقابل ضد حمله‌های ما به گل رسیده و بازی را مساوی کردیم.
با مساوی شدن بازی استرس بدی بازیکنان زنجان را گرفته و هر چه شوت زدند گل نشد. در ثانیه‌های آخر ما با 3 امتیاز پیش افتادیم و پنالتی‌های آخرمان با توجه به جو سالن انجام نشد.

**در دفاع بی‌نظیر بودیم

وی تصریح کرد: تمام بازیکنان تیم عالی بودند به خصوص در دفاع که بی‌نظیر کار کردند. بازگشت بابک نظافت هم روحیه خاصی به تیم داده و بازیکن خارجی‌مان با وجود چند جلسه تمرین نداشتن واقعا خوب بازی کردند.

سرمربی گرگان در مورد بازیکنان خارجی حریف اشاره کرد: بازیکن خارجی دوم آنها 19 امتیاز و دیه‌گو 13 امتیاز تنها در نیمه اول به دست آوردند. اما در نیمه دوم دفاع تیم روی نیکولا فشار بیشتری وارد کرده و به همین دلیل هم توپهای این بازیکن در شرایط نا متعادلی شوت می‌شد. البته این بازیکن کمی هم خودخواهی در بازی‌‌اش داشت و فشار دفاعی، وی را عصبانی کرده بود.

کبیر از مرحله بعد گفت: ما دو بازی با پتروشیمی کرده‌ایم که در اولین بازی 38 دقیقه بدون بازیکن خارجی این تیم را اذیت کرده و در بازی دوم باز هم بدون یار خارجی تنها با شش امتیاز اختلاف باختیم بنابراین حریف دست و پا بسته ای برای آنها در مرحله نیمه نهایی نیستیم. شاید آنها بازیکن خارجی گرفته باشند اما با روحیه بالای تیم و شرایط مطلوب تيم شهرداري گرگان، پتروشیمی هم کار آسانی نخواهد داشت و مطمئنم در گرگان با ترس بازی خواهند کرد./مح

 

برچسب ها: کبیر ، بسکتبال ، گرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار