مدیركل راه و شهرسازی كهگیلویه و بویراحمد گفت: از مجموع 11 هزار و 430 واحد مسكن مهر این استان تاكنون هفت هزار واحد به متقاضیان واجد شرایط واگذار شده است.

'خیبر بیدارپور' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: سایر واحدهای مسكن مهر كهگیلویه و بویراحمد با میانگین پیشرفت فیزیكی 75 درصد در حال ساخت هستند.
وی بیان كرد: قرار است تا پایان دولت دهم ساخت واحدهای مسكن مهر كهگیلویه و بویراحمد پایان یافته و به متقاضیان دارای شرایط واگذار شود.
بیدارپور اظهار كرد: تعداد واحدهای مسكن مهر كهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح خودمالكی شش هزار و 300 واحد و در قالب طرح سه جانبه نیز پنج هزار و 117 واحد است.
وی عنوان كرد: در پروژه مسكن مهر كهگیلویه و بویراحمد سه باب فضای آموزشی و شش باب مسجد در شهرهای مختلف این استان در حال ساخت است.
بیدارپور ابراز داشت: در این راستا یك باب مسجد در دوگنبدان افتتاح شده و سایر مساجد و فضاهای آموزشی نیز بین 70 تا 80 درصد پیشرفت فیزیكی دارند.
وی افزود: مسكن مهر یاسوج دارای یك هزار و 563 واحد در شش فاز، گچساران دارای دو هزار و 652 واحد در چهار فاز و دهدشت نیز دارای 912 واحد در یك فاز است./س
برچسب ها: مسکن ، مهر ، خودمالکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.