وزیر کشور گفت: تا پایان دولت تمام پروژه‌ ها و مصوبات دولت از جمله پروژه های عمران شهری و روستایی در استان خوزستان و کشور افتتاح می شوند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مصطفی محمد نجار صبح سه شنبه در آغاز سفر یک روزه خود به استان خوزستان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توجه دولت به مردم و رسیدگی به مشکلات آنان از جمله راهبردهای اساسی است که به جدیت دنبال می شود.

وی با بیان اینکه در این بخش ارتقاي کیفی خدمات، توجه به رشد شاخص ها و اجرای پروژه های عمرانی متعدد در این راستا صورت می گیرد، افزود: توسعه همه جانبه استان خوزستان مد نظر تمام مسئولان کشوری است.

محمد نجار با اشاره به فعالیتهای دولت نهم و دهم در راستای شکوفایی استان خوزستان تصریح کرد: پروژه های متعددی به منظور رشد و شکوفایی استان خوزستان اجرا شده و یا در دست اجراست که نوید بخش پیشرفت همه جانبه است.

وی با بیان اینکه دولت دهم تا آخرین لحظه فعالیت خود خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده، گفت: تا پایان دولت تمام پروژه‌ ها و مصوبات دولت از جمله پروژه های عمران شهری و روستایی در استان و کشور افتتاح می شوند.

وزیرکشور هدف از حضور خود در استان خوزستان را بازدید از پروژه ها و طرح های در دست اقدام عنوان کرد و افزود: افتتاح دو شهرستان کارون و حمیدیه و همچنین توجه به مباحث امنیتی و مسائل مرتبط با قاچاق کالا و مواد مخدر از برنامه های این سفر است./ک

برچسب ها: دولت دهم ، عمران ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.