مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: ناوگان حمل و نقل زمینی استان اردبیل با یک هزار و 400 دستگاه اتوبوس در ایام تعطیلات نوروزی به مردم به ویژه مسافران و گردشگران ارائه خدمات و سرویس می‌کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ عبدالحسین علی اکبری  در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی افزود: ضمن فعال کردن این تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری با همکاری شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر سعی کردیم در ایام نوروز با ظرفیت تمام در خدمت مردم باشیم تا سفرهای ایمن و راحتی را پشت سر بگذارند.

وی ضرورت حل مشکل پایانه مسافربری مشگین‌شهر و پارس‌آباد را خاطرنشان کرد و گفت: به نظر می‌رسد در این شهرستان‌ها به دلیل کمبود فضا مسافران و گردشگران با مشکلاتی روبرو هستند که امیدواریم بخشی از این کمبودها به سرعت برطرف شود.

علی اکبری با اشاره به کاهش تصادفات در اکثر محورهای مواصلاتی استان افزود: با مجهز شدن اکثر جاده‌های استان به سیستم کنترل هوشمند کاهش تصادفات واقعی به نظر رسیده و به نظر می‌رسد این سیستم در ایام پر ترافیک به ویژه تعطیلات نوروزی زمینه یک حمل و نقل راحت را نیز فراهم آورد.

در ادامه این جلسه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل نیز از فعالیت اکیپ‌های مشترک نظارتی در ایام نوروز خبر داد و گفت: این اکیپ‌ها نظارت و بازرسی دقیقی را از مراکز اقامتی، آب‌های گرم، مراکز پذیرایی با اولویت بین راهی و همچنین شهرهای گردشگر‌پذیر انجام می‌دهند.

حسین نجف‌زاده افزود: هر چند بیش از 9 دستگاه در این زمینه وظیفه سنگینی را بر عهده دارند، اما با تشکیل اکیپ‌های مشترک می‌توانیم به سرعت با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم سوء استفاده‌ها و برخی تخلفات را پیشگیری کرده و از بروز آنها جلوگیری کنیم./س

برچسب ها: اردبیل ، حمل ، و ، نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.