بیمه تکمیلی راهنمایان تور در همایش گرامیداشت روز راهنمایان گردشگری صادر مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مرتضی شریفی مدیر کل  دفتر امور مراکز و خدمات گردشگری با بیان این خبر گفت: نظر به فرارسیدن روز جهانی راهنمایان گردشگری، معاونت گردشگری در نظر دارد با گردآوري راهنمایان سراسر کشور در همایش گرامیداشت روز راهنمایان، ضمن تقدیر از راهنمایان برتر، برای دو تن از راهنمایان به صورت نمادین بیمه تکمیلی صادر شود.

وی با اشاره به اينكه همزمان با برگزاري همايش گراميداشت راهنمايان گردشگري در خصوص بيمه، افزود: نظر به تایید ریاست سازمان و معاون گردشگری، پس از این، کلیه راهنمایان سراسر کشور می توانند با از خدمات بیمه تکمیلی بهره مند شوند، كه در اين خصوص اطلاعات لازم همزمان با  همايش گراميداشت راهنمايان گردشگري ارائه خواهد شد.

***کاخ موزه گلستان  فردا ميزبان راهنمایان گردشگری است

شریفی با بیان اینکه کلیه راهنمایان سراسر کشور برای حضور در همایش گرامیداشت روز راهنمایان گردشگری دعوت شده اند؛ اظهار داشت: در این گردهمایی بیش از 50 راهنمای برتر کشور در حوزه ایرانگردی، طبیعت گردی، زیارتی، فرهنگی و ... مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

مدیر کل دفتر امور مراکز و خدمات گردشگری در پایان خاطر نشان کرد: همایش گرامیداشت روز راهنمایان و تجلیل از راهنمایان برتر، چهارشنبه، 2 اسفند ماه، در محل همایش کاخ موزه گلستان از ساعت 14 لغایت 17 برگزار می شود. /عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار