معاون اول رييس جمهور با بيان اينکه بايد به سفرهاي مقام معظم رهبري به طور ويژه نگاه شود، گفت: اين سفرها برکات زيادي براي مردم به همراه دارد و نبايد اجازه دهيم موانع و برخي مشکلات، اجراي مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب را به تاخير بيندازد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، محمدرضا رحيمي ظهر امروز (سه شنبه)‌ در جلسه بررسي مصوبات سفر مقام معظم رهبري به استان خراسان شمالي، با اشاره به حضور وصف ناپذير مردم استان در استقبال از رهبري اظهار داشت: حضور پرشور مردم در سفرهاي رهبر معظم انقلاب همواره پيامهايي را براي دشمنان و بدخواهان به همراه داشته و آنان را با نااميدي و يأس مواجه کرده است.
 
معاون اول رييس جمهور افزود: حضور ملت ايران در عرصه هاي مختلف يک سرمايه بزرگ براي انقلاب به شمار مي آيد که نمونه آن هر سال در 22 بهمن مشاهده مي شود و برخلاف تصور دشمنان، دلدادگي مردم به ولايت و نظام هرسال بيشتر از سال هاي گذشته به نمايش گذاشته مي شود .
 
در اين جلسه که نماينده دفتر مقام معظم رهبري، وزير نيرو، استاندار خراسان شمالي، مديران عامل بانکها و معاونين برخي دستگاههاي اجرايي نيز حضور داشتند، طرح ها و پروژه هاي مصوب در سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالي مورد بررسي قرار گرفت و موانعي که پيش روي شماري از مصوبات وجود داشت، با همفکري و تبادل نظر از ميان برداشته شد.
 
برخي طرح هاي مصوب سفر در حوزه صنعت و معدن ، نيرو، کشاورزي و راه و شهرسازي با مشکلاتي همچون کمبود اعتبار و برخي موانع اجرايي روبرو شده بودند که در اين جلسه با حضور مسئولين مربوطه از دستگاههاي اجرايي،‌ براي رفع اين موانع چاره انديشي شد .
 
در اين نشست همچنين بانکهاي عامل و نماينده بانک مرکزي از اهتمام خود براي ابلاغ اعتبارات مورد نياز خبر دادند و متعهد شدند در کوتاه ترين زمان ممکن موانع موجود را از پيش روي بردارند .

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار