سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: کی روش سرمربی تیم ملی پایبند به بندهای قراردادش است و بر اساس مرخصی های پیش بینی شده در قراردادش عمل می کند.

محمد مهدی نبی در گفتگو با خبرنگار  ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مرخصی های پیش بینی شده در قرارداد کی روش در سه بخش تنظیم شده است. اردوهایی خارج از کشور، دیدن خانواده  و تماشاي بازی لژیونرها، سه بخش از مرخصی های کی روش هستند.

سرپرست تیم ملی اظهار داشت: کی روش  در ابتدا به مادرش در پرتغال سر می زند قبل از تمام شدن مرخصی اش برای تماشای بازی مسعود شجاعی و دانیل داوری به اسپانیا و آلمان سفر می کند.
 
وی بیان داشت: کی روش 2 بخش از مرخصی هایش را به سرعت انجام می دهد وی در سفرش به خارج از کشور 2 کار را انجام می دهد که هزینه های سفرهایش هم کاهش می دهد.
 
نبی بیان داشت: کی روش تصمیم دارد به آلمان برود و با مسئولان باشگاه دسته دوم آلمان در خصوص داوری صحبت کند تا رضایت آنها را برای حضور داوری در بازی تیم ملی با کویت جلب کند.

سرپرست تيم ملي کشورمان درباره دلایل جدایی مربی بدنساز سابق تیم ملی گفت: کابرک، مربی بدنساز سابق تیم ملی با اين تيم قرارداد داشت اما وی خواستار اضافه شدن چند بند به قراردادش بود که ما با محدودیت مالی قبول نکردیم.
 
وی درباره مربی بدنساز جدید برای تیم ملی گفت: کی روش چند مربی بدنساز را از کشورهای اروپایی از جمله انگلیس در نظر دارد و طی چند روز آینده از بین گزینه های مد نظر کی روش مربی بدنساز را انتخاب می کنیم.

نبي در ادامه بیان داشت: مربی بدنساز جدید به صورت پاره وقت و در زمان تشکیل اردو در تیم ملی حضور می یابد، بعد از سپری کردن بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا قرار است که در خرداد ماه یک مربی بدنساز دائم برای تیم ملی انتخاب کنیم.

سرپرست تيم ملي اظهار داشت: من به همراه کفاشیان قرار است به زوریخ سفر کنیم، در آنجا قرار است ضمن ملاقات با بلاتر، موضوع کاهش محرومیت کی روش را هم پیگیری کنیم.
 
وی تصریح کرد: بر این اساس قرار است که بلاتر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال را به همایش فوتبال و پروژه گل که قرار است در آبان ماه در تهران برگزار شود دعوت به عمل آوریم.
 
نبی درباره تعویض زمان برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال از اسفند به تیر ماه 92 گفت: ما 2 بار در سال 90 مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال را برگزار کردیم، در حالیکه مجمع فدراسیون فوتبال باید یک بار در سال برگزار شود.
 
وی در پايان بیان داشت: مجمع فدراسیون فوتبال برای بررسی مسائل مالی و طرح موضوعات دیگر در پایان تیر ماه 92 برگزار می شود./مح



برچسب ها: کی روش ، پیش بینی ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار