خوشبختانه پیشرفت‌هایی كه در كشور اتفاق می‌افتد، جهش‌دار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان مدیر كل كمیته امداد امام خمینی (ره)استان زنجان در همایش دانشجویی مفهوم سبك زندگی از دیدگاه مقام معظم رهبری با اشاره به رویكردهای كمیته امداد در حمایت از جامعه هدف گفت: توانمند سازی مددجویان از مقوله‌های مهم كاری این نهاد مقدس است.

ولیزاده با بیان اینكه دانشجویان آینده‌سازان جامعه هستند، افزود: هم بنیان‌گذار كبیر انقلاب در زمان حیات خود و هم مقام معظم رهبری در وضعیت كنونی به قشر دانشجو به ویژه دانشجویانی كه تحت حمایت این نهاد انقلابی هستند، توجه ویژه‌ای داشته و دارند.

وی با اشاره به رهنمودها و هدایت‌های مقام معظم رهبری در پیشرفت كشور و همچنین اسناد بالادستی از جمله افق 20ساله و برنامه پنجم توسعه یادآورشد: همانطور كه در عمل نیز شاهد آن هستیم با عنایت پروردگار و همت مردم، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش جوانان در اكثر برنامه‌های اسناد بالادستی در مملكتی كه منتصب به امام زمان (عج) است، پیشرفت‌های بسیاری حاصل شده و در بسیاری از برنامه‌ها پیشگام هستیم.

مدیر كل كمیته امداد امام خمینی (ره)استان زنجان در ادامه با اشاره به نقش جوانان و دانشمندان به موفقیت‌های حاصل شده در زمینه هوافضا، پزشكی، زیست‌فناوری، نانوفناوری و همچنین ارتقای كمی و كیفی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمی كشور گفت:خوشبختانه پیشرفت‌هایی كه در كشور اتفاق می‌افتد، جهش‌دار است.

ولیزاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه نقش بصیرت و دانش به عنوان مقوله‌های مهم توانمند سازی ادامه داد: در امداد نیز یكی از اولویت‌ها و سرفصل‌های كاری توانمند سازی جامعه هدف است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر بسیاری از دانشجویان تحت حمایت كمیته امداد از نخبگان كشور بوده و در این بنیاد عضویت دارند كه این موفقیت‌ها در نتیجه عنایات این بزرگوار به وجود آمده است.

مدیر كل كمیته امداد امام خمینی (ره)استان زنجان خاطر نشان کرد:در این برهه از زمانی كه در بحث سیاسی و اقتصادی و نظامی ویژه‌ای قرار داریم، باید توجه به هدایت‌های این بزرگوار در سرلوحه كار همگان قرار گیرد./س

برچسب ها: جهش ، پیشرفت ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.