نمايندگان خوزستان در مسابقات انتخابي تيم‌ملي كاراته در بخش كاتا شركت مي‌كنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ شاهرخ باوي، سرمربي تيم كاراته استان اظهاركرد: اين مسابقات چهارم اسفندماه به ميزباني ساوه برگزار خواهد شد.

 

وي افزود: حبيب عبيدي‌نيسي در رده سني بزرگسالان و پارسا اسفنديار‌پور در رده سني 16 تا 17 سال، از استان‌مان در اين مسابقات به مصاف حريفان خود مي‌روند. قرار بود ماجد غلامي نيز به همراه اين نفرات راهي مسابقات شود كه گويا انصراف داده است.
سرمربي تيم كاراته خوزستان گفت: اسفنديار‌پور باتوجه به اين‌كه به تازگي از مسابقات هنگ‌كنگ برگشته است، در آمادگي كاملي به سر مي‌برد اما عبيدي‌نيسي از آمادگي كاملي برخوردار نيست؛ البته تمرينات خود را انجام داده است و بايد ديد كه در پايان چه نتيجه‌اي را كسب مي‌كند.

 
وي خاطرنشان‌كرد: از اسفنديار‌پور انتظار قهرماني دارم اما باتوجه به اين‌كه عبيدي‌نيسي در رده سني بزرگسالان است و حريفانش قدر هستند، پيش‌بيني جايگاه براي او سخت است.

 

باوي درباره سطح اين مسابقات گفت: باتوجه به اين‌كه مسابقات انتخابي تيم‌ملي است، در سطح بالايي برگزار خواهد شد. رقابت‌هاي انتخابي تيم‌ملي در بخش كميته نيز چند روز پيش برگزار شد كه از سطح بالايي برخوردار بود.

 

وي به آمادگي تيم براي حضور در اين مسابقات اشاره‌ كرد و يادآورشد: نزديك به يك سال است كه براي بازيكنانم برنامه‌ريزي هوازي و غيرهوازي داشته‌ام و اكنون نيز بازيكنان تمرينات غيرهوازي و سرعتي را انجام مي‌دهند و باتوجه به اين‌كه به آغاز رقابت‌ها نزديك هستيم، فشار تمرينات را كم كرده‌ايم تا با آمادگي وارد مسابقات شويم.

 

سرمربي تيم كاراته خوزستان با بيان اين‌كه بازيكنان تمام استان‌ها براي ما حريف محسوب مي‌شوند، گفت: البته در اين بين استان مركزي براي ما حريف جدي‌تري خواهد بود اما نمي‌توان بازيكنان ساير استان‌ها را نيز دست‌كم گرفت.

 
وي بيان‌كرد: در پايان اين رقابت‌ها نفرات اول تا سوم به اردوي انتخابي تيم‌ملي دعوت خواهند شد و در اين اردو نيز بازهم مسابقه‌اي برگزار مي‌شود و درنهايت نفرات اول و دوم به عضويت تيم‌ملي در خواهند آمد.

 باوي  خاطرنشان‌كرد: تيم‌ملي خود را براي حضور در مسابقات آسيايي كه احتمالا خرداد يا تيرماه سال آينده برگزار خواهد شد، آماده مي‌كند./ب


برچسب ها: رقابت ، کاتارو ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.