سرمربی تیم بسکتبال البدرکنگ گفت: بردن پتروشیمی پاسخی برای کسانی بود که البدر را بی برنامه معرفی کرده و کسانی که می گفتند برای خراب نشدن عملکرد خوبمان در پلی آف بازی نکنید.

محمدرضا اسلامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دو نکته را بعد از برد پتروشیمی مطرح کرد: پیش از این چند مصاحبه انجام شد که در آن از بی برنامه بودن تیم البدر گفته بودند اما اگر برنامه نداشتیم در مقابل تیم بزرگی مثل پتروشیمی با شخصیت قهرمانی، توان بازی و بردن نداشتیم.

وی ادامه داد: بحث دیگری که برایمان مطرح شد قبل از مرحله پلی آف بود که می گفتند دیگر در این مرحله بازی نکنید چون در فصل عادی بازیهای خوبی انجام داده و با شکست های این مرحله خرابش می کنید اما انجام هر بازی برای ما ارزشمند بود و خدا هم کمکمان کرد که به هر دو گروه ثابت شود وقتی برای هدفت تلاش کنی خدا هم تنهایت نمی گذارد بازیکنان ما هم مزد کارشان را گرفتند.

**دو روش جدید حمله اجرا کردیم

سرمربی البدر اضافه کرد: ما در کوارتر اول بازی، پتروشیمی تیم برتر بودیم اما در کوارتر دوم پتروشیمی کاملا برتر بود مجبور بودیم نفرات را هم به سرعت تعویض کنیم تا از لحاظ مهره ای، با حریف برابری کنیم کوارتر سوم هم شانه به شانه بودیم اما با تغییر سیستم تیم و اجرای دو روش جدید حمله موفق به برگرداندن بازی شدیم و در نهایت در چهار ثانیه آخر بازی را بردیم.

وی اضافه کرد: در مقطعی از بازی اختلاف زیادی بین دو تیم افتاد پتروشیمی تیم پرمهره ای است که هر لحظه خطرناک می شود اما ما هم چیزی برای از دست دادن نداشتیم.

اسلامی اشاره کرد: در بازی  رفت پلی آف یکی از ضعیفترین بازیهای داخل خانه را انجام دادیم و به خاطر آن از بازیکنان گله داشتم اما برای بازی بعد تیم برای بازی خوب هم قسم شدند و نتیجه گرفتیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار