معاون امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: قابلیت های فنی و عملیاتی استان در چند سال اخیر به ویژه در صنعت مخابرات ارتقاء یافته است.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان مهدی جمالی نژاد با اشاره به توانمندی ها و دانش فنی متخصصان داخلی به ویژه در سطح استان افزود: هم اکنون تقریبا تمام دانش مربوط به تجهیزات مورد استفاده در صنایع برق و الکترونیک، مخابرات و تاسیسات زیربنایی به صورت بومی در آمده است.

وی اظهار کرد: همچنین اغلب تجهیزات فنی و تخصصی این صنایع در داخل تولید می شود.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح های فنی و کلان به دست متخصصان داخلی افزود: اتفاقی که در چند سال اخیر با اجرایی شدن بسیاری از طرح هایی که تا پیش از این نیازمند تجهیزات وارداتی بود افتاد بیانگر این نکته است که قابلیت های فنی و عملیاتی مهندسان استان در این مدت به ویژه در صنعت مخابرات به شدت ارتقا یافته است. معاون امور عمرانی استانداری اصفهان در ادامه با قدردانی از زحمات دست اندرکاران صنعت مخابرات، حجم طرح های عملیاتی شده در این بخش را مناسب ارزیابی کرد.
جمالی نژاد افزود: با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال طرح های احداث و بهسازی ساختمان های مخابراتی توسعه خطوط تلفنی به وسیله کافوی نوری DLC، توسعه ظرفیت سوییچ مراکز تلفن و توسعه شارژ و تغذیه تجهیزات مخابراتی در مدار خدمت رسانی قرار گرفت.

وی، توسعه ارتباطات فیبر نوری، تاسیس تلفن بی سیم روستایی، اجرای دکل تلفن همراه، افزایش انتقال بین مراکز مخابراتی، توسعه و تقویت شبکه کابل و توسعه پیشخوان های پرسرعت دیتا و ADSL را از دیگر طرح های مخابراتی در مدار خدمت رسانی برشمرد/ع.

برچسب ها: ارتقاء ، قابلیت ، های ، فنی و ، مهندسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.