یهودیان صهیونیست در اقدامی عجیب و وحشیانه حتی به سنگ فرش خیابان های الاقصی نیز رحم نکرده به دزدی و نابودی آثار تاریخی اسلامی این منطقه دست مس زنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الرساله نت، مؤسسه اوقاف و میراث فرهنگی الاقصی نسبت به عملیات های سازمان یافته ای هشدار داد که به دست اشغالگران قدس و به منظور سرقت سنگ های تاریخی و ویرانی آثار اسلامی انجام می گیرد.
این مؤسسه در بیانیه ای ابراز داشت: دستان پلید اشغالگران قدس به بهانه اجرای طرح عمرانی هجوم وحشیانه ای را به آثار تریخی اسلامی و عربی آغاز کرده که شهر الاقصی را به شکل عام و مسجد الاقصی را به شکل خاص مورد هدف قرار داده است. این مؤسسه علاوه بر ویرانی برخی آثار تاریخی اسلامی از سرقت سنگ های قیمتی و تاریخی به دست مزدوران رژیم صهیونیستی نیز خبر داد و تاکید کرد که این سنگ ها توسط سارقان صهیونیست به موزه آثار باستانی وابسته به رژیم صهیونیستی به نام موزه "راکفلر" منتقل شده و می شود و در آنجا مورد دستبردهای تاریخی قرار می گیرد.
طبق گزارش های رسیده صهیونیست ها تمام نشان های اسلامی و عربی از روی این آثار تاریخی نابوده شده و به جای آن نمادهای یهودی بر آن حک می شود.
بیانیه و هشدار سازمان اوقاف و میراث فرهنگی الاقصی پس از آن صادر شد که یهودیان صهیونیسم در اقدامی وحشیانه سنگ فرش خیابان "الواد" در شهر قدیمی الاقصی را حفر کرده و تمام سنگ های آن را دزدیدند. البته این نوع اقدامات به عادت یهودیان تبدیل شده و به ویژه در محیط مسجد الاقصی آن را اجرا می کنند.
گفتنی است یهودیان صهیونیست سال هاست به دزدی آثار تاریخی الاقصی دست می زنند اما شرارت آن ها به حدی رسیده که در روز روشن بدون واهمه از هر شخص، سازمان یا نهادی اقدمات وحشیانه خود را دنبال می کنند






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار