تفاهم نامه همکاری مرکز منطقه ای و ISC با پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران امضا شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، تفاهم نامه چاپ نشریات میان مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) با پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات (ایران داک) ایران به امضا رسید.

به گفته رییس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) ، بر اساس این تفاهم ، چاپ و انتشار نشریات معتبر علمی پژوهشی وعلمی ترویجی سازمان پژِوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و درونداد و پردازش محتوای این مجلات درISC و ایران ژورنال (نظام نمایه سازی مرکز منطقه ای) توسط مرکز منطقه ای و ISC صورت خواهد پذیرفت.

دکتر مهراد با اشاره به فعالیت ها،خدمات ارزنده ارائه شده و طراحی نرم افزارها و سیستم های مورد نیاز توسط محققان واعضای هیات علمی مرکز و ISC در جهت ارتقا سطح کیفی این دو سازمان گفت مرکز منطقه ای و ISC با تمام ظرفیت آماده همکاری و ارائه خدمات به تمام سازمان ها و مراکز تحقیقاتی هستند.

وی افزود: با توجه به واگذاری مسئولیت چاپ و انتشار نشریات معتبر علمی پژوهشی و علمی ترویجی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ISC و مرکز منطقه ای ، این تفاهم نامه با هدف یکپارچه سازی ساختار و سرعت بخشیدن به چاپ و انتشار نشریات ودسترسی به هنگام پژوهشگران به آخرین دستاوردهای علمی در راستای ماموریت این سازمان ها به منظور کمک به سازمان ها و موسسات پژوهشی و انجمن های علمی کشور در چاپ و نشر مجلات علمی معتبر منعقد شد.

همچنین با امضا این تفاهم نامه نشریات علمی پژوهشی و علمی ترویجی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات توسط ISC و مرکز منطقه ای چاپ و منتشر شد و برنامه ریزی برای برگزاری کارگاه های آموزشی ISC و تحلیل استنادی پایان نامه ها در دستور کار قرار گیرد./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.