فرماندار شهرستان بهارستان در نشست خبری که امروز در محل فرمانداری باحضور معاون عمرانی استاندار تهران، ائمه جمعه، شهرداران شهرستان و جمعی از مسئولین دیگر برگزار شد از افتتاح پنجاه پروژه عمرانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،یونس نوبخت در این نشست با اشاره به پروژه های شهرستان اظهار داشت: این پروژه ها هزینه ای بالغ بر 53 میلیارد تومان  در بر داشته است که امروز چند پروژه مهم آن  مورد بهره برداری قرار می گیرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان بهارستان گفت: پروژه های عمرانی در سال جاری نسبت به سنوات سال گذشته رشد چشمگیری داشته است که در دو بخش شهرستان افتتاح خواهد شد
وی در ادامه بیان کرد: مدرسه شهید آوینی، روشنایی بلوار پایانه نسیم شهر ، لوله مدیریت بحران، سرپوشیده شدن کانال سیاه ،‌با کمربندی جنوبی گلستان ، مکانیزه شدن پل هوایی گلستان و.... از پروژه های قابل افتتاح است.
وی بیان کرد: از مهم ترین پروژه های شهرستان می توان به افتتاح کانال سیاه اشاره کرد که این کانال معضلات زیست محیطی و بهداشتی بسیاری  برای شهروندان صالحیه ایجاد کرده بود که با سرپوشیده شدن این کانال این معضلات برطرف شد.
وی در پایان اذعان داشت:  حضور گسترده مردم شهرستان بهارستان در حماسه 22 بهمن غرور آفرین  و مشتی محکم و دندان شکن برای استکبار جهانی بود./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار