دکتر محمد مهدی نژاد نوری معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر لزوم حفظ ارزش های معنوی کار در خانواده ایرانی تاکید کرد .

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر مهدی نژاد در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی خانواده کارآفرین و زنان فناور در ساری گفت :نگاه جامعه کشورهای پیشرفته در فعالیت کار خانوادگی فقط اقتصادی است.

وی افزود: کارکردن در نظام جمهوری اسلامی برخوردار از ارزش های معنوی دینی و یکی از رویکرد های مهم آن حلال و حرام بودن درآمد ناشی از کار است.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم با بیان اینکه این وزارتخانه آمادگی انجام تحقیقات و آموزش در زمینه اهمیت کار خانوادگی و ترویج آن را دارد، بر حفظ ارتباطات بین خانواده اشاره کرد و گفت: کارکردن خانوادگی با کارآفرینی فرق دارد.

معاون وزیر علوم دور کاری را از فعالیت های جدید کارآفرینی دانست و گفت: در تعریف فعالیت های اقتصادی خانوادگی باید بازنگری شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت سه هزار شرکت دانش بنیان به همراه 30 پارک علم و فن آوری و 120 مرکز رشد در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: دولت 30 هزار میلیارد ریال را برای انجام سرمایه گذاری هایی که از خطر پذیری بالایی برخوردارند به پارک های علم و فناوری تخصیص داده است که کارآفرینان می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

گفتنی است، نخستین جشنواره ملی خانواده کارآفرین و زنان فناور با هدف مردمی کردن اقتصاد با حضور کار آفرین های استانهای تهران ، خراسان شمالی ، گیلان ، گلستان و مازندران در ساری آغاز شد./ح

برچسب ها: معاون ، وزیرعلوم ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار