رئيس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نيروهاي مسلح، تاثير معنويت و دعا در درمان بيماري‌ها را چشم‌گير دانست و گفت: روحانيون با حضور در کنار بيماران، علاوه بر ايجاد آرامش خاطر در آن‌ها مي‌توانند با انعکاس مشکلات بيمار به رياست بيمارستان، در راه ايجاد بهترين فضاي درماني در کشور گام بردارند.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، "سردار نصرالله فتحيان"، صبح امروز در نخستين "همايش اخلاق و معنويت در مراکز درماني نيروهاي مسلح" که در بيمارستان بقيةالله برگزار شده بود با ابراز خشنودي از اين‌که فرماندهان نظامي کشور با تدبير مقام معظم رهبري، خود را در حوزه درمان مسئول مي‌دانند، اظهار داشت: مقام معظم رهبري(مدظله‌العالي) دغدغه بسياري در مبحث سلامت و فرهنگ اسلامي اين حوزه در کشور دارند که تا رسيدن به ديدگاه ايشان در کشور فاصله زيادي داريم.

وي افزود: وجود روحانيون در کنار روساي بيمارستان‌ها مي‌تواند باعث تقويت آرامش در بهتر انجام دادن وظايف خطير رياست بيمارستان باشد.

رئيس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نيروهاي مسلح تاکيد کرد: روحانيون مستقر در بيمارستان‌ها بايد فضاي سرشار از آرامشي را براي درمان بيماران به وجود آورند.

وي يادآور شد: اثر معنويت و دعا در درمان به اثبات رسيده و اين تاثير در کشور ما بسيار چشم‌گيرتر است.

سردار فتحيان همچنان خواستار برپايي نماز جماعت اول وقت در بيمارستان‌ها شد و اظهار داشت: محيط نمازخانه‌ها در بيمارستان بايد محيطي پاک و آراسته باشد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: روحانيون با حضور در کنار بيماران، علاوه بر ايجاد آرامش خاطر در آن‌ها مي‌توانند با انعکاس مشکلات بيمار به رياست بيمارستان، در راه ايجاد بهترين فضاي درماني در کشور گام بردارند.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: معنویت ، درمان ، دعا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار